En dan ook die verwijzing naar american history X whaha die lui snappen de hele gedachte achter die film niet
alles met dubbel ss (leuk verweizing naar de SS)
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Apr-03-2003 18:51
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Heb je stiekem in andere forums lopen wroeten?
On-Topic: stoer doen, erbij horen, geen enkel benul hebben...
Apr-03-2003 18:56
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
hehe op start2dance heb ik iets van 500 posts hehe maar idd ik lees er vooral veel. Vooral topics van iemand in het humor en spam forum
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Apr-03-2003 19:01
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
Woonplaats: LJOUWERT de GEKSTEEEEEEE!!!
Favoriete auto: Golf GTI
zegt genoeg. Edward Norton is trouwens wel een vet goeie acteur, maar dat terzijde
PS: mensen die in Ljouwert wonen of een Golf GTI hebben en wel normaal zijn voel je niet aangesproken...
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Apr-03-2003 19:06
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by magrec
hehe op start2dance heb ik iets van 500 posts hehe maar idd ik lees er vooral veel. Vooral topics van iemand in het humor en spam forum
Tja, hier wordt dat niet gewaardeerd
Apr-03-2003 19:19
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
Location: Rotterdam
kolere wat een gek mens is dat zeg
___________________
Apr-03-2003 19:22
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Nee, ik snap ook niet echt waarom je dat hier neerpleurt. Zo krijgen dat soort mensen alleen maar meer aandacht!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Originally posted by Optimus
gadver, wat een tirest persoon... ook trieste mensen op die foto's... kisten met witte veters, de rechterarm in de lucht bah!
wil k die .. tunderdome geval opslaan op me comp.. was k al tijdje naar op zoek.. krijg je zo'n fucking pop-up waarin JIJ voor lozer uitgemaakt wordt.. sorry echt te triest voor woorden
mensen mogen veel van mij, van mij mag je DENKEN dat je buitenlanders niet moet, je mag van mij alles denken maar hitlergroet en idd die verwijzingen naar SS gaan veel te ver
dr lievelingsgetal is btw 88 wat weer verwijst naar HH .. heil hitler zoals jullie ongetwijvelt wel bekent is
Apr-03-2003 19:34
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by robin
wil k die .. tunderdome geval opslaan op me comp.. was k al tijdje naar op zoek.. krijg je zo'n fucking pop-up waarin JIJ voor lozer uitgemaakt wordt.. sorry echt te triest voor woorden
gewoon in je temporary internet files kijken... daar staat dat plaatje in