תודה תודה תודה גם לידידי הנאמן ניר שהכין את זה
___________________ Best Album Ever: * Infected Mushroom - B.P.Empire
Last edited by Flotser on Mar-26-2003 at 21:02
איזה פטריה מפחידה! תתחדש אחי אחלה חתימה!
אזה חתימה נחמדה... תתחדש רק הצבע של הכתב מעפן...
חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ תתחדש אחי היא קצת גבוהה מדי אני חושב
___________________ Never again.
תתחדש אח שלי
___________________
quote:Originally posted by DjChook חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ תתחדש אחי היא קצת גבוהה מדי אני חושב כן אני יודע, זה די זמני הגודל והכתב אני מניחה ותודה על הברכות
הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים
___________________ "The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty." --=My Music=--
quote:Originally posted by DJ-Kreing^^ הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים ככה אמרתי לו
quote:Originally posted by Sm0keMachine איזה פטריה מפחידה! המילה היא נגועה... כאילו אינפקטד כזה כאילו... אחלה חתימה מיכאל ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה מוזר אה הנוער של היום...
___________________ .
quote:Originally posted by Hell_Copter המילה היא נגועה... כאילו אינפקטד כזה כאילו... אחלה חתימה מיכאל ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה מוזר אה הנוער של היום... חחחח תודה אחוק! רק מי שלא הבין זה חבר שלי צייר את הפטרייה לבד בכמה דקות ! צריך רק לסדר את החתימה עצמה שתהייה יותר צרה והטקסט יהיה יותר מעניין אבל הפטרייה אורן אחי אולי אני אשלח לך את הפטרייה ותעשה איתה משהו אחר?
למה רק אני לא רואה כלום
___________________ I'm not an artist.... I'm a f****n work of art.
quote:Originally posted by ADiSH למה רק אני לא רואה כלום מוזר אה הנוער של היום... אולי אתה עיוור צבעים
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA