Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Mixe unkompliziert aufnehmen???
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MOE
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Worpz-Town GTA#47
Smiley DJ Mixe unkompliziert aufnehmen???

Hi Leudde...

sagt mal mit welchem Programm kann ich meinen Mix aufm Rechner aufnehmen??? Das Programm sollte allerdings nicht also kompliziert sein...damit auch ich damit klar komm!!!

Danke im vorraus

CU MOE

Old Post Apr-09-2003 14:46  Germany
Click Here to See the Profile for MOE Click here to Send MOE a Private Message Add MOE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
neXes
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2002
Location: Braunschweig, Germany GTA #26

Also wenn du deinen Mix mit Traktor 2.0 machst (ist in meinen Augen das beste Prog dazu) wird der Mix sowieso mit aufgezeichnet. Zum Schluss einfach nur noch oben rechts auf "Write" klicken und er legt los...

P.S. Traktor gibet auch im HUB.


___________________

Old Post Apr-09-2003 16:22  Germany
Click Here to See the Profile for neXes Click here to Send neXes a Private Message Visit neXes's homepage! Add neXes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bullet
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

oder Total Recorder. isn verdammt cooles, einfaches prog.

Old Post Apr-09-2003 16:47  Germany
Click Here to See the Profile for Bullet Click here to Send Bullet a Private Message Add Bullet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cAtraXx
Picotto Addict



Registered: Dec 2002
Location: Radevormwald, Germany | AntiPornGTA #10

Also Traktor macht das sehr gut und sehr genau. Hervoragende Ausgabequalität.

Old Post Apr-10-2003 14:26  Germany
Click Here to See the Profile for cAtraXx Click here to Send cAtraXx a Private Message Visit cAtraXx's homepage! Add cAtraXx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Mixe unkompliziert aufnehmen???
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId ? [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGlobal 2001 - "Happiness (Afterhours Mix)" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!