Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
is dit... From the Heart!?! nee dus -> t= Robert Gitelman - As I Am
Dit is 1 van de 2 nummers die nog niet is ge ID-d uit de set van Ferry Corsten @ Aria, Montreal 07-03-2003
Ik denk dus zelf dat dit heel goed
Ferry Corsten & Armin van Buuren - From the Heart
kan zijn!
Echt een waanzinnig vet nummer! Hoorde deze ook bij Ferry in de XL eind Februari en werd toen gek.. maar nu, iedere keer dat ik hem hoor, weeeer!!
Kheb hem ff uit de set geknipt en hij is HIER (EDIT, nu alleen een kleine sample) te downloaden
Enjoy
___________________
Last edited by tijs08 on Apr-07-2003 at 10:26
Mar-29-2003 14:54
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Zo idd een super nummer, had hem lekker al 1 dag eerder dan de rest Hopen dat deze plaat snel gereld word
L33T!
___________________
Mar-29-2003 15:33
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo idd een super nummer, had hem lekker al 1 dag eerder dan de rest Hopen dat deze plaat snel gereld word
L33T!
Hahaha idd!
Ik hoop alleen al dat deze er snel in betere kwaliteit komt... en misschien iets op pitchen (he glaan )... dan is het helemaal
[EDIT]Ferry Corsten vanavond live te gast bij Wessel van Diepen op 538... grote kans dus op een betere rip!![/EDIT]
___________________
Last edited by tijs08 on Mar-29-2003 at 16:16
Mar-29-2003 15:46
M@rc
Swing 2 Harmony
Registered: Jul 2001
Location: The Hague, The Netherlands
Woeiiii!
Wat een beest!! Bedankt voor de sample Tijs!
Tijdens Qontact (Amsterdam) zie ik ze allebei weer, dus dubbel zoveel kans
___________________
^ M@rc ^
"...And then, they all start reaching towards heaven...just by hearing the music..."
Mar-29-2003 16:22
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
Location: Rotterdam, The Netherlands
w0000haaaa!!!! Dit is weer een van de weinige nummers waarbij ik echt KIPPENVEL krijg! Ik zat hier met headphones op gewoon echt te trillen.. brr!!
AMAZING!
Mar-29-2003 16:28
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
w0000haaaa!!!! Dit is weer een van de weinige nummers waarbij ik echt KIPPENVEL krijg! Ik zat hier met headphones op gewoon echt te trillen.. brr!!
AMAZING!
regel jij es what hey
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-29-2003 16:59
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
Location: Rotterdam, The Netherlands
Geef jij m'n account eens terug dan..
Mar-29-2003 17:01
Enrico
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
Location: The Hague
Wow vette plaat
Beter wordt die gedraaid op Qontact
Mar-29-2003 17:01
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Hmm, vind hem niet zo...ligt misschien ook aan de lage kwaliteit...
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Mar-29-2003 19:12
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
lekker plaatje zeg!
geen supermegaplaat maar wel erg lekkol
___________________
blaat en nu stampen
Mar-29-2003 21:50
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Klinkt totaal niet als een Ferry of Armin productie als je t mij vraagt. From The Heart is 1 x gedraaid door armin (heeft armin zelf gezegd) en dat was op een feest waar echt GEEN mic's bij waren.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Last edited by eXos on Mar-30-2003 at 11:37
Mar-30-2003 11:21
mantisnl
luuk maes
Registered: Jul 2001
Location: holland
klinkt wel lekker dit nrtje.. maar idd zeer zeker geen armin+ferry plaat