Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > J'ai Trouve Un Taf !!!!!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002
Party Hat J'ai Trouve Un Taf !!!!!!

Juste pour vous dire que depuis mercredi je travaille pour NEC Computers France en contrôle de gestion.

Un poids énorme me quitte, mais bon, je reste plutôt réservé car j'ai eu bcp de chance car en fait je ne suis pas trop resté au chômage.

Alors voilà, je suis content mais une mission énorme m'attend devant moi, car le job ne sera pas de tout repos. Et oui, fini le temps où je pouvais me permettre de poster et de tafer en même temps.

Vive le 10 mai aux Pays Bas, je paierai mon coup...

Et biensûr, il ne manque que la victoire de Marseille et l'année 2003 aura déjà vu 3 de mes 5 voeux se réaliser.

1er : Trouver un job en France
2eme : Vous rencontrer
3eme : Marseille champion
4eme : secret
5eme : secret

Old Post Apr-04-2003 16:41  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

content pour toi mon gars...

au fait, je suis pas contre ton 3ème voeux

Old Post Apr-04-2003 16:55  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DKijmemok
tranceaddict

Registered: Apr 2003

félicitation, ca doit etre bien sympa chez nec en plus.

a+

Old Post Apr-04-2003 17:00  Switzerland
Click Here to See the Profile for DKijmemok Click here to Send DKijmemok a Private Message Visit DKijmemok's homepage! Add DKijmemok to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

heureux d'entendre ca

bon courage dans ton nouveau boulot !

Old Post Apr-04-2003 21:39 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002
Re: J'ai Trouve Un Taf !!!!!!

quote:
Originally posted by choukri

Et biensûr, il ne manque que la victoire de Marseille et l'année 2003 aura déjà vu 3 de mes 5 voeux se réaliser.

1er : Trouver un job en France
2eme : Vous rencontrer
3eme : Marseille champion
4eme : secret
5eme : secret

Je te souhaite bonne chance pour que tes 5 voeux se réalisent! que le Dieu de la trance soit avec toi!!!! ( mais euh au fait qui est le dieu de la trance?).

Old Post Apr-04-2003 23:10  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

mabrouk choukri je suis trés content pour toi a quand un p'tit passage a casablanca ? j'y serais probablement l'été inchallah

Old Post Apr-05-2003 01:40  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

bah bravo a toi, ssafaiplaizir
en voila un de casé

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Apr-05-2003 07:35  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Merci à vous tous.

En ce moment je pense à un de nous qui est breton, et qui devrait se lancer très bientôt.

Je te souhaite un gros MERDE mon petit LoginZ.

Que la force soit avec toi ainsi que le Dieu de la Trance

quote:
( mais euh au fait qui est le dieu de la trance?).

Il n'est pas, mais il est constamment présent. Lorsque les lasers éclatent aurour de toi, il te soulève et te fait fait voyager, il te fait voler et là, à ce moment là tu le vois, tu le sents, tu le respire... Une présence au fond de toi, une jouissance te prend et l'extase te fait sourire et aimer tout le monde.

Old Post Apr-05-2003 07:42  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
Thumbs up

Bonne chance pour ton taf.

Comme le monde n'est pas parfait (ou plutôt si justement ), ton 3ème voeux ne se réalisera pas (mal)heureusement.

Old Post Apr-05-2003 10:35 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Content pour toi.
J' espère pouvoir dire la mm chose prochainement.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-05-2003 11:21  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

courage stany

Old Post Apr-05-2003 11:44  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Et bien je suis content pour toi choukri que ton retour en France ne te pose finalement pas trop de problème en ce qui concerne le taff, et puis bonne chance à ceux qu'on pas encore trouvé de boulot (stan...)
franchement je pense que si vous vous y mettez, y'aura pas de problèmes...

Old Post Apr-05-2003 11:50  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > J'ai Trouve Un Taf !!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #16 Markus Schulz - Global DJ Broadcast 04-07-05 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackm-box and susie ledge - when youre gone (original mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:31.

Forum Rules: