Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Four-Elements !!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur



Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars
Four-Elements !!!!!!!

I iemand ook op 4elements geweest.....????? Ik was er gister wel....Het was zeker wel een vette party...(niet zo vet als shockers, maar dat is moeilijk te overtrefffen)......Ik von Billy Nasty....Eeeeeeeeeeeeeeeeeegt SUPER VET......Die gast is GOD man.....
Michel DE HEy was opvallend VET.Hij zat egt te knallen.....
En de battle Marco Carola vs Gateano Parisio was SUUUUUUUUUUUPER man
en en en en en en en......
Ja okay zijn er nog meer peeps er heen geweest......
(mooie setting BTW De Ahoy)

Mazz


___________________
Only The Nutted Remain

Old Post May-27-2001 15:13  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL



Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen

Ik zag dat DJ ROOG ook kwam, of niet?
Wat bakte hij ervan??


___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive

Old Post May-27-2001 15:22 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur



Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ik zag dat DJ ROOG ook kwam, of niet?
Wat bakte hij ervan??

Weet ik niet... Ik heb die zaal ontweken....daar draaide ook Erik E wohoo)(lol)......
Roog kreeg laatst een award voor beste 2-step/garage dj........dus je weet wat hij draait


___________________
Only The Nutted Remain

Old Post May-27-2001 15:33  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

ja, Roog & Rose waren er ook, kheb ze 5 minuten op Impulz gezien, en toen ben ik maar snel doorgelopen......


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post May-27-2001 15:50 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!!


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post May-27-2001 16:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur



Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!!

Wij gingen ook maar met zn tweeen...De gang waar ik meestal mee ga wouden niet mee (???????) Ik ben al twee keer alleen met zn tweeen naar zo'n grote party geweest....Het is wel relaxed je moet niet rekening houden met een grote groep en je kan snel beslissen waar je heen gaat.....


___________________
Only The Nutted Remain

Old Post May-27-2001 17:53  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!!


tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen

GREETZ!!!

Old Post May-27-2001 19:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Bellie


tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen

GREETZ!!!


Precies ben ik het volledig mee eens, ik ben vaak met mijn maat gegaan en we vermaken ons best.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-27-2001 20:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur



Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars

quote:
Originally posted by Bellie


tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen

GREETZ!!!

Ja inderdaad.... je bent tog het meest met jezelf bezig...als je aan het stampen bent en niet met die andere gasten aan het dansen ofzo....Ik heb zo vaak uit me dak geggaan...en dan keek ik om en die andere gasten waren 10 meter achter me...wat ik bedoel is dat je voor jezelf uit je dak gaat en niet voor anderen..... Ik vin persoonlijk een mega grote groep irritant.... Als ik met een groot groep ga dan vormen er tog kleinere groepjes van 3-4 want met zn 10 rondlopen lukt gewoon nie en schiet nie op


___________________
Only The Nutted Remain

Old Post May-27-2001 20:40  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland
Question

Oh ik hoor juist van heel veel mensen dat het echt onwijs tegenviel 4-elements...
Het geluid viel de hele tijd uit enzo, Billy Nasty die met zijn set is gestopt omdat de enige boxen die het nog deden zijn monitor boxen waren... bij Adam Beyer precies hetzelfde.... Cari Lekebusch die niet op is komen dagen... techno-zaal die verkeerd was aangegeven en totaal niet aangekleed was...

Nou iedereen kan wel zo lopen zeiken op ID&T maar die feesten van hun zijn toch echt veel beter geregeld!!
Voor de duidelijkheid: 4-elements is georganiseerd door UDC, die ook de Impulz en Dance Valley feesten organiseren.
Bij de laatste Impulz was het namelijk ook al raak met boxen die uitvielen/ het niet deden, probleem met de jassen etc.


___________________

Old Post May-27-2001 23:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur



Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars

JA Dat was zeker kut van de Sound System...Ik was van plan om de hele tijd bij de techno zaal te blijven......Maar BILLY NASTY draaide zoooooooooooooooooo vet......Heel Jammer van ADam Beyer....
Ik d8 toen ook ...ja lekker..kannker ZOOOOOII....maar toen waren we ff gaan chillen ...en daardoor gingen we naar Michel de hey...iK was niet van plan om naar hem toe te gaan , maar ik moest wat en HH na Techno is ff kut omdat het wat sneller gaat .....maar Michel deed het zeker VETTTTTTTTT.... dus toen was ik weer BLIJ....fftjes Bij remy gebleven en toen naar De Battle Session....in de Techno zaal....waar het eindelijk gefixt was..... (kijk..na dat Incidentje met de sound d8 ik nou dat was het weer...wat een kut feest, dus had ik nix verw8 van de rest ....en DUS was het vet....
(Boeie dat de techno zaal niet bekleed was)...Ik von het de beste zaal naAST de soundsystem failure....Ze hadden een No Bullshit MC dus dat was flex...en vette beats...Ik had het geneens door dat het niet aangekleed was..maar nu je het zegt weet ik het weer.
Ik moet wel zeggen in de main hadden ze mooie lichtjes, maar dat hielp niet bij Laidback luke en Francesco Farfa...want Luke was kut muziek en Farfa zat te kloten...(voor sensation..je kan wel leuke lichtjes hebben maar als de dj zuigt is het helenmaaaaaaaaaaal overbodig)

Whatever....Ik had het naar me zin (maar dat had ik ook op IC3 dussss...Ik wordt snel blij..haha lol)


___________________
Only The Nutted Remain

Old Post May-27-2001 23:40  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by Bellie


tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen

GREETZ!!!

Hmmmm, ik ga juist liever naar mijn eerste feest met een hoop goede vrienden. Ik ben 16 en ik heb eigenlijk geen zin om als klein mannetje met zn tweeen tussen al die grote gasten te staan. Niet dat ik een schijterd ben ofzo. Ik zou in ieder geval zo'n eerste ervaring bijna in mn eentje beleven, maar ja dat is wat ik ervan denk

Latuurrzzz......


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post May-28-2001 13:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Four-Elements !!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease id [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDallas Superstars - Higher (PvD Rework or PvD Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!