|
har läst html i ett år nu, den ser väll helt ok ut, clean layout. inte massa äckligt tjaffs överallt som kladdar ner den.
dom håller på å bygger om den så kunde inte riktigt bedömma den:
Coming Soon!
Please check back over the next few days as
we try and update our site, thanks!
edit: påminner faktiskt lite om va en snubbe gjorde i klassen efter 3 månader i html kursen, e därimot inte alls byggd på samma sätt: www.diox.tk 
___________________
KESO! 
|