|
Ik zal mijn "Muziek Evolutie" maar vertellen
Ik ben min of meer opgegroeid met House. Mn ouders luisterde altijd naar van die 60s en 70s muziek, dat kon me weinig boeien, net zoals de hele top40. Ik kan mij nog erg goed herinneren dat toen ik 6 was hoe mijn vader ooit eesn aan kwam zetten met die single van 2 unlimited "No Limit??" ofzo, en daar begon mn hele 'addiction'
Ik luisterden voor zo een 5 jaar naar euro house/oldskool/ Jeweetwel, numers als James brown is dead, Pullover, The House of God, maar ook bigbeat zoals de prodigy, hemical brothers en euro house/dance. Later begon ik meer de hardcore richting op te gaan (Ik was 11-12)Dat was ik al erg snel zat (mede dankzij onzin als hakkuhbar en gabber piet).
Toen ik naar het buitenland verhuizden ondekte ik trance (op mn 13e)Ik kan me nog herinneren dat Childeren en Fable van Robbert Miles mijs eerste nummer waren.
Later in 1999 (hoe kan het ook) na een trip naar nederland, ondekte ik pas hoe VET trance wel niet was, ik was gelijk verkocht door nummers als Out of de Blue, Gouryella, Universal Nation en natuurlijk Sasha's Xpander (Mijn all time Fav Nummer!). In het jaar 2001 ging ik mijn muzikale horizon verbeeder en nam een duik in de techno en progressive scene. Dat beviel me erg goed 
Vorig jaar ben ik me erg gaan intereseren in (Progressive) breakbeats en Groovey (Tech)House. Nu in 2003 ben ik zelf 17 en ehb een stijl van progressive/trance met veel breakz ontwikkeld, maar eigenlijk hou ik van bijna alle soorten House. 
Last edited by Biohazard on Apr-16-2003 at 19:58
|