Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Nation Party Reports goes here ;)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002
Smoking ..umm..something Trance Nation Party Reports goes here ;)

vaknade precis med ett stort leende på läpparna. Hur ska jag beskriva gårdagen?? Det var äckligt bra. Jag var lite full när MArco V skulle lira kl 01.00 så jag fattade inte att han och "00" hade bytt speltid. "Fan va smal han har blivit" - skitsamma tänkte jag o fortsatte dansa. JOhn "00" Flemming var riktigt grym. När han körde Sasha vs Junkie Xl - Beauty Never Fades höll jag på o dö av lycka.

Jag fattade faktiskt aldrig att det inte var Marco som stod på scenen (tänkte mer... hmm han körde lite annorlunda ) men lyckan blev fullkommlig när "00" var slut och Marco klev upp på scen...två timmar med en av mina favoriter när jag trodde att han va klar hehe då hade jag nykrat till men Marco V körde fan också ett galet set så man blev fan helt hög av musiken. Bästa minnena från kvällen är när Marco droppade Godd - alla blev som tokiga, Marco hade även en grym avslutning med Cafe del mar...sen ett uppehåll då alla trodde d va slut...sen drog han fram Simulated o alla blev galna igen .

Props till Monday Bar för en grym fest med grym musik. Men jag tycker det var fel av dom att placera scenen som dom gjorde... i mitten på ena långsdian...hade varit bättre på kortsidan längst bort. kändes fel att lasern kom från sidan o inte från scenen. Enda jag kan komma på o klaga på nu. Nu ska jag sova vidare "each step I take the shadows grow longer..." tralalala

Old Post Apr-18-2003 11:56  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Kom just hem efter att ha åkt 6 timmar på en svettig viking färja. sömn? äh, det fixar sig när man blir gammal
Kort sammanfattning av TN för mig, skön stämning, massor av folk, tokhett (måste vart typ 70 grader inne), överbrutalt ljud (måste gå ut ett par gånger trots öronpluggar), skönt ljus, mycket trevligt helt enkelt.. måste dock bättra på min kondition duktigt, min ork tog slut långt före festen. Musiken var kanske i hårdaste laget för mig, men det var väntat.. höjdpunkten var nog när Askew lirade Solar Coaster, mmmm vad vacker den är. Airbase körde en del sköna låtar oxå, innan han började spela hårdare musik och lyckades tömma golvet (!). Hursomhelst, skön fest! och om en och en halv vecka är det kryssning!
Träffade förresten på Steve oxå, trevligt att råkas! var du en aning packad kanske ?

-Treo-

Old Post Apr-18-2003 12:06  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

!!! DET VAR SÅ JÄVLA BRA !!!

Hade så satans kul även om jag var lite för full ett tag trotts lite alkohol förtäring

Kul att träffa flera TA igen.... får gärna bli en vana då alla e så goa & trevliga

quote:
Originally posted by Treo överbrutalt ljud (måste gå ut ett par gånger trots öronpluggar), skönt ljus, mycket trevligt helt enkelt.. måste dock bättra på min kondition duktigt, min ork tog slut långt före festen. Musiken var kanske i hårdaste laget för mig, men det var väntat.. höjdpunkten var nog när Askew lirade Solar Coaster, mmmm vad vacker den är. Airbase körde en del sköna låtar oxå, innan han började spela hårdare musik och lyckades tömma golvet (!). Hursomhelst, skön fest! och om en och en halv vecka är det kryssning!
Träffade förresten på Steve oxå, trevligt att råkas! var du en aning packad kanske ?

-Treo-

Jo vars det var högt som fan men jag upptäckte att närmast DJen var det inte lika jävla högt...
Full ja *skäms*

Vi ses / Steve me loiden

Old Post Apr-18-2003 15:38  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

Underbart drag där! John Askew spelade riktigt bra, särskilt när han droppade Solarcoaster
Första gången jag hörde Airbase spela, han va riktigt bra! Marco V var helt ok! Skönt när han spelade Godd och droppade Simulated som en extralåt i slutet!
AR52 va ruskigt bra, blev mental när han spelade Hibernation

Kul att träffa dig igen Steve (ta det lugnt med drickat hehe) och Nordlight

Last edited by P4z! on Apr-18-2003 at 21:20

Old Post Apr-18-2003 17:14  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

fan va kul o höra att ni hade det fett allihopa

ack stefan du och alkohol

Old Post Apr-18-2003 21:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Hittade ett par länkar med bilder..
Här: http://www.mandarin.nu/event_pics.a...=639&pic_id=397
och här: http://www.uvpucko.com/festarkiv/20..._2003/index.htm

-Treo-

Old Post Apr-19-2003 16:49  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ITM
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2001

Hej,

Brukar inte skriva här så ofta men jag måste bara säga att Flemming gjorde allt rätt i torsdags.

Jag hade skyhöga förväntningar på denna kväll efter att ha sett honom 6 gånger tidigare, suveränt bra varje gång. Dessa förväntningar hånade han totalt och överträffade sig själv. Det var definitivt ett av de bästa seten jag någonsin har hört, och jag har hört ganska många under mina dar.

Det enda negativa med detta set är att jag inte längre ser fram emot kryssningen med samma förväntan, jag vill ha mer Fleming, men det är ju iofs möjligt att Hardwick lyckas få till en fullträff.

Marco V var också bra...

Old Post Apr-19-2003 20:50  Sweden
Click Here to See the Profile for ITM Click here to Send ITM a Private Message Add ITM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

nån som hittat fler bilder???

Old Post Apr-21-2003 15:48  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nu har det kommit upp två nya samlingar med bilder på http://www.liquidsunset.org

Bla. med denna

Jag och Nordlight

http://www.liquidsunset.org/photoga...)/Bild%2065.jpg

Old Post Apr-21-2003 23:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Jag och Nordlight [/COLOR]
http://www.liquidsunset.org/photoga...)/Bild%2065.jpg

fan vilken skön bild om vi hade ett SWETA galleri så skulle den fan vara där

Old Post Apr-21-2003 23:57 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
fan vilken skön bild om vi hade ett SWETA galleri så skulle den fan vara där

ett sånt kan vi väl ordna! jag slänger upp en tråd

Old Post Apr-22-2003 00:18 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

fan jag är grym på att inte fastna på bild

Old Post Apr-22-2003 11:14  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Nation Party Reports goes here ;)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID Rap from Six Feet Under... [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNoisefloor - "Club System" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:10.

Forum Rules: