|
'n goedemorgen. Ik ben een newbee, en kom me even introduceren
Ik ben Niels van Berkel. 19 lentes jong, en ik kom uit een klein dorpje uit Noord-Brabant. Ik ben elekctomonteur van beroep, en ik doe veel in de muziek. Ik heb een uitgebreide muziek smaak. Als ik draai, draai ik meestal hardbass/hardhouse. Achter de PC hoor ik het lieft (uplifting) trance, en in de auto luister ik graag naar Bitte-ein-Beat.
Ik maak zelf muziek. Geen complete nummers, maar af en toe maak ik een stuk muziek voor een flash filmpje, of voor andere multimedia toepassingen. Dit zijn over het algemeen loops.
Voor de mensen die er behoefe aan hebben:foto tijdens carnaval
Ik ben hier gekomen via clubcharts. (bij de meeste van jullie wel bekend neem ik aan )
Wegens problemen met de server, is clubcharts de afgelopen alleen overdag te bereiken, maar nu is clubcharts helemaal onbereikbaar geworden. Het is maar voor tijdelijk, maar ik verveel me nu te pletter. Ik had al eerder wat over TA gelezen, maar ik had het nog nooit bezocht. Het enige wat ik hier kom doen, is discussies voeren over muziek, praten over djgear, vinyl, enz. En ik denk dat ik dan op dit forum op het goede adres ben