|
|
|
|
 |
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by arj1o1
tannoy mx is ook zeer goed, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar b&w of mission, ik krijg morgen btw mijn b&w 602's! |
Hmm zeer netjes.. Mag ik vragen op wat voor versterker je dat leuke spul draait 
Zelf heb ik de volgende setup:
Set-Up
Maar ben nog op zoek naar een goed klinkende rear speakers. En vindt JBL met zijn rears niet overtuigend. Terwijl me fronts dat wel zijn. Zit er wel over te denken om B&W's als rear te gaan gebruiken, maar toch eens horen of het bij elkaar past.
Oh ja en een dvd-speler ooit Heb nou eenmaal geen geldboom 
Even een lijstje voor de topic starter mocht hij kiezen om losse speakers te halen, kijk dan naar de volgende merken:
- JBL (alleen duurdere series de lagere klinken in mijn oren te hel en de bass te dof.)
- Tannoy (Mx serie, zeer betaalbaar en erg goed geluid voor je geld)
- Infinity (Heeft uitstekende series, maar zelfde als JBL de wat duudere series klinken wat lekkerder)
- Chario (heeft erg goede luidsprekers)
- Magnat (Project series is een sublieme set speakers. Project 10 als je die op de kop kan tikken heb je een perfecte zuil. 4-weg systeem met ingebouwde subs in de zuilen.)
- Mission
- B&W (Prijs ligt wel wat hoger maar wel waar voor je geld. Serie 600 is uitstekend)
- Of zelfbouw, mocht je graag knutselen. Wel goed uitrekenen dan wat voor kast en drivers je gaat gebruiken, maar is wel een goede optie. Op tweakers forum is er veel over te vinden en zijn ze best bereid je te helpen met je problemen. Maar ja je moet het wel willen. Als je een subwoofer wilt raadt ik zelfbouw wel aan, of actie dagen van correct/raf/staffhorst af te gaan. Anders geen sub kopen want je betaalt je scheel.
May-02-2003 07:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:08.
Forum Rules: