Jajaja nog (minder dan) 2 weekjes en Mysteryland staat weer voor de deur.16!!!! uur nonstop feesten!!!
Ik ga straks kaartjes halen....Ben benieuwd wie van jullie addicts ook gaan,want ik heb eigenlijk niemand erover praten,terwijl het toch weer een groot evenement is!!!
GREETZZ!!
Jun-05-2001 10:32
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Re: Gaan er nog mensen 16 junie naar Mysteryland??
quote:
Originally posted by Bellie Jajaja nog (minder dan) 2 weekjes en Mysteryland staat weer voor de deur.16!!!! uur nonstop feesten!!!
Ik ga straks kaartjes halen....Ben benieuwd wie van jullie addicts ook gaan,want ik heb eigenlijk niemand erover praten,terwijl het toch weer een groot evenement is!!!
GREETZZ!!
Tuurlijk ga ik, ik heb me combiticket al een week in huis liggen!!
Eerst op vrijdag naar Wildlife en zaterdag sta ik om 2 uur bij Six Flags op de stoep.. Kan niet wachten.
Maar vrijdag eerst naar I LOVE TRANCE
Greetzz
ten 2e kan het zijn dat ik de 18e nog een herkansing heb van spaans die moet ik dan wel halen want dan heb ik mijn propedeus. Ik kan dat weekend dus beter gebruiken voor leren. Anders was ik wel gegaan.
Jun-05-2001 11:33
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
junie = juni Bellie
maar goed, ik ga niet, ik moet geld sparen voor Salou en het is midden in de proefwerkweek
hmmm ik zit ook met examens op 18 juni maar dat mag de pret niet drukken!!heb dus me combi kaart al bijna 3 weken thuis liggen en ken dus niet w8ten tot het eindelijk zo ver is!!see ya soon in six flags holland
Jun-05-2001 11:51
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Wat een minnen zijn jullie hahaha lullo's!
Gratis zuipen????? Welkom bij Miss proxy.....!! Ik ben aan het werk..maar hopelijk moet ik de eerste shift draaien ('s middags) zodat ik 's nachts nog ff VET kan beuken!!!!!!! en anders moet ik m'n pauzes maar goed benutten! wie-hoooooe!!
Ennu...Bellie.ik had al een maand terug gepost dat ik zou gaan werken hoor! Spreek je!
Jun-05-2001 12:33
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Ik zit nog te w8en op het telefoontje of ik er wel of nie kan werken...dus wie weet...
Jun-05-2001 13:12
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
ikke ben waarschijnlijk niet van de partij .....ja school ja..
Jun-05-2001 13:45
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Alst goed is ga ik wel ja ff feeste na me tentamens.. moet ik ze wel in 1 keer halen.. of ik dus kan weet ik zo net nog niet lol...
t zat eigenlijk wel dik in de planning.. dikke line-up yum yum...