|
Tranceaddict Feestbeest Award
Oke, ik verveelde me weer en had zin om even wat te posten.
Het idee kwam bij me op dat ik vaak dezelfde mensen tegenkom op feesten (qua Tranceaddicts dan), en dat sommige mensen echte feestbeesten zijn. Vandaar dat ik even een thread wilde maken waar iedereen zijn/haar feestbeest kan kiezen. Een top 3/5/10 mag ook, en alles wat je verder kwijt wil.
SnuggLe's feestbeest top nogwat
1. Partyhardy (Onno) / Miss Proximus (Josta)
2. Donna (Anja)
3. Optimus (Tin)
4. JP
Waarom?
Nou Onno spreekt voor zich. Hij reist heel NL af voor feesten, kent iedereen, en feest overal. Koopt zelfs kaarten voor UDC feesten 
Staat altijd te dansen en springen. Gewoon top!
Miss Proximus komt ook uit een uithoek van NL en gaat ook erg veel feesten af. Ze gaat veel naar het buitenland, en vangt ook af en toe buitenlandse TA's op in NL. Een soort ambassadeur van TA in NL.
Donna is gewoon top. Ook al is ze maybe wat ouder en heeft ze een family, toch feest ze raak. Topmeid! Altijd leuk om tegen te komen.
Optimus is zo gek als een deur, heeft ADHD en springt overal op. Super 
En JP die feest heel Europa onderhand ook af, en loopt volgensmij ook al redelijk lang mee.
RESPECT! 
Gekste feestbeest:
1. Optimus / Remy ...op een gedeelde eerste plaats
....ver daaronder komt de rest ooit een keer 
En de reden spreekt voor zich... DUH! Die lui zijn gewoon gek. Remy helemaal met zijn useless posts Vandaar dat ik REmy D fan ben 
En ik kan ook wel een top nogwat maken met 'Anti feestbeesten'; mensen die al eeuwen op het forum zitten, maar die niemand hier ooit op een feest heeft gezien. Maar die namen hou ik voor me, you know who you are.
Ow, en vind je deze thread useless? I dont give a fuck 
Greetz,
SnuggLe