själv så såg jag adressen i ett filnamn, bestämde mig för att kolla in stället
Jun-08-2003 23:24
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Ahh en favorit i repris
När jag först fixade en datorn i slutet av ´99 eller när det var så sökte jag på mp3 och trance och när jag hitta detta stället minns jag inte exakt men det var strax efter men det var inte förän långt senare i April 2001 som jag signade upp och var verksam i dom internationella delarna som var dom enda då...
Jag är medlem nummer 2515 iaf mindshooter var den första svensk jag lärde känna
har ingen aning faktiskt, känns som TA alltid har funnits och man alltid vetat om det...
Jun-09-2003 10:13
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
sidan tranceaddict.com har jag kännt till från starten..tankade ner en del mp3s med mitt gamla 56k modem på den tiden..kommer ihåg mp3sidorna beam.to/mp3factory & homeofmusic.com som jag besökte regelbundet då också..
forumet hade jag aldrig lagt märke till innan jag registrerade mig förra året..jag hade helt enkelt inget bättre för mig den dagen (och tur var väl det)
Jun-09-2003 11:08
Treo
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Tror det var nån som rekommenderade sidan på ett annat forum, om det vad på di.fm eller trance.nu minns jag inte..
ojoj.. det var ett tag sen jag hittade tranceaddict.com (när jag leta efter mp3's på nätet )... Då såg TA lite annorlunda ut
Jun-09-2003 11:40
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
en kompis av mig användde tranceaddict.com att ladda ner nya singlor.
efter en par månader såg jag att det oxo fanns en forum och så blev jag medlem. först bara på holländska delen men eftersom det finns en hel del irriterande jävlar där (som inte respekterar människor som gillar vissa andra stiler); är jag nu bara på svenska sektionen.