אחי הקטן כרגע בחול טיול לבר המצווה
הוא טס ל פריס ולונדון (כמה מקורי)1!!!
הוא קונה שם XBOX
ב 1200 שקל
וזה שני משחקים שני שלטים עוד משהו ששחכתי בטח כרטיס זיכרון אולי
וגם ערכת LIVE
כדי לתת למישהו להרכיב בו ציפ שגם צרובים שאני מוריד יעבדו????
כאילו חשבתי על זה וזה בעייתי מבחינת אחריות למרות שאני לא יודע עד כמה אחריות יש לו אם הוא רנה את זה בחול
ודבר שני שאני הכי מפחד ממנו זה שזה יהרוס את המכשיר הציפ הזה???
מה אתם אומרים מה אתם הייתם עושים במקומי
אחרי הכל משחק עולה הרבה כסף בארץ
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Jun-16-2003 18:28
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
לדעתי אתה צריך להוסיף את הצ'יפ..
כי אחרי זה אם לא תצרוב אתה תקנה את המקוריים שעולים מלא כסף
ולילדים קטנים נמאס תוך שבוע ככה.. וישר רוצים משהו אחר..
___________________
Jun-16-2003 18:35
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
רגע
XBOX
זה לא רק
DVD ?
אתה לא צריך להשיג קודם
צורב
DVD
___________________
Never again.
Jun-16-2003 18:44
ADiSH
I am A Banana.
Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel
תקנה את הצ'יפ
ראיתי באיזה תוכנית שאפשר להתקין כונן קשיח ולהוריד תוכנה שאתה יכול (די בקלות..)
להעתיק משחקים..
חוסך כסף..
___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.
Jun-16-2003 19:04
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
אה..
שלי היה
PS2
והתקנתי צ'יפ..
עשיתי את זה רק אחרי שנגמרה לי האחריות
וזה מה שאני מציע לך לעשות
אבל הבעיה אציל היא שהצ'יפ היה דפוק
ונהרס לי הסוני
ואין לי אחריות...
אז אני לא הולך לתקן
וככה סתם הלכו לעולמם בערך 3500 שקל [ כולל כל ההשכרות משחקים מבלבאסטר ]
וכו'
Jun-16-2003 19:16
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אבל הבעיה אציל היא שהצ'יפ היה דפוק
ונהרס לי הסוני
וואי איזה טמבל
לא ידעת שהצ'יפים הורסים לפלייסטיישן 2 את הלייזר?! אח"כ זה מלא כסף להחליף אם אין אחריות
קיצר אחי
לא נראה לי משתלם בכלל כל הקטע של האקסבוקס- במיוחד בחו"ל
לפלייסטיישן 2 יש מגוון פי100 יותר רחב מאשר של האקסבוקס שהוא ד"א לא כ"כ אמין- גילו שאחרי כמה זמן הוא יכול להישרף כמו מטורף
חבל בכל מקרה להתחייב עכשיו במיוחד שעוד שנה- שנתיים סוני משחררת פלייסטיישן עצבנניייייייייייייי
Jun-16-2003 21:09
BlueHawk
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Behind You!
הבנתי שיש איזה משהו מיוחד באקס בוקס שאם אתה מתקין צ'יפ ומנסה לשחק אחרי זה און ליין המכשיר מזהה את הצ'יפ ונועל את עצמו וזה פשוט עושה לך חסימה מהרשת שלהם ככה שאתה לא תוכל יותר לשחק און ליין
תיקח את זה בחשבון
Jun-16-2003 21:12
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
טוב
המסקנה שלי זה לא לשים ציפ
מזל שיש לי חבר עם פול משחקים
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Jun-17-2003 03:36
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
לא יודע אם שווה לו לקנות
XBOX
הוא לא ממש תפס בארץ
ולקנות משחקים לדבר הזה זה השקעה של 500 שקל משחק
אני אתמול קניתי סוני 2 יד ראשונה ב-850 שקל משהו פצצה
אני הולך להביא היום את
Gran Turismo 3
וכנראה את
Tekken 4
אולי גם את
Lord Of The Rings 2
משהו אחד טוב שיש ב
XBOX
זה שהמשחק מהיר ועצבני שיצא בשבילו הוא פשוט מדהים
אחי לדעתי כדאי לך לעשות צ'יפ...
זה לא שווה להשקיע במשחקים כ"כ הרבה כסף
ואם תעשה את זה בחנות כמו שצריך..
ולא בשוק שאיזה ערבי יפתח לך תמכשיר
הוא לא יהרוס לך אותו
וחוץ מזה לא נותנים לך אחריות אבל אם הצ'יפ לא עובד לך למקום שהתקינו לך אותו ויסדרו לך אותו מקסימום
זה מה שאמרו לי במקום שהתקנתי
אבל אם אמרת שאתה יכול להשיג מלא משחקים מחברים אז זה בסדר
אז אולי אם אתה מפחד על המכשיר אז לא כדאי לך לעשות
אני יש לי פלייסטיישן ושמתי צ'יפ לפני איזה חצי שנה אולי..
משהו כזה
שמתי על ההתחלה צ'יפ למה המכשיר מארה"ב אז לא יכולתי במילא לשחק במשחקים מקוריים מפה
ולי הכל עובד
יש לי מעל 80 משחקים הכי חדשים
וזה פצצה שאני יכול לשחק במה שאני רוצה ובחינם..
ותחשוב שכל זה השקעה כספית זהה לשתי משחקים בס"הכ
אז תעשה תחישובים שלך
Originally posted by Scorchio
איפה התקנת את הצ'יפ וכמה עלה לך ?
אני עשיתי באיזה חנות במרכז במרום נווה..
אינ לא זוכר את השם של החנות
אבל זה חנות של השכרת גדי וי די וקלטות
ואתה נותן לו את המכשיר והוא מוסר אותו למי שעושה את זה..
סה"כ זה עולה 700 אבל אבא שלי הוריד אותם ל-650
וזה לא היה קל.. אבא שלי לא פראייר!!
קיצור יש עוד מקום שעושים .. חנות בגבעתיים מול עובד
שזאת גם חנות טובה..
אני לא יודע איזה יותר טוב
החנות ההיא מול עובד זאת חנות שמתעסקת בכל משחקים הוידאו למיניהם
אז בחר מה שבא לך
וגם שם זה עולה 700