nu har jag sommarens första stora allergi-besvär ikväll.. hösnuva så det står härliga till!!
jag nyser MINST 5ggr på raken!!! och får snyta mig varannan sekund bara rinner som floder!
som tur var känner jag inte av min gräs-allergi i ögonen lika mycket längre.. har varit med om en gång på gotland när jag var liten när jag åkte bil hem från kneipbyn..
sitter där i baksätet med min syster och min kusin.. lika livat som vilken småbarns familj som helst börjar klia i mitt öga och säger det till mamma och pappa... de som vanligt bryr sig inte speciellt mycket och säger att vi är hemma snart så det blir säkert bättre då..
efter 10minuter senare så börjar jag säga till mamam igen då att det kliar som aldrig förr! ..honvänder sig bakåt och är nära på att svimma! mitt öga är som en tennisboll (tänk då en tennisboll till öga på en liten 5åring)
jaja, har ni några allergier?
Jun-18-2003 18:08
mjz
latmask
Registered: May 2003
usch då, men var glad att du inte är trance-allergiker, då skulle du kanske va tvungen att lyssna på hiphop, eller country...
och nej, jag har iaf inga allergier jag vet om, brukar känna mig smått allergisk mot solljus vissa söndagsmornar men det kan nog bero på annat...
Jun-18-2003 18:34
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
pollen, vissa nötsorter och äpplen och andra liknande frukter
Jun-18-2003 18:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Tycker lite synd om alla som har jobbiga allergier... Själv har jag turen att inte ha några... ja förutom extremt dålig musik, bitches och andra otrevligheter...
Åk ut på sjön e mitt recept Då blir de bättre, så de e bara till å köpa en husbåt
jag har allergi mot katt, hund & gråbo (gräs)..men förhoppningsvis inte så länge till..
går nämligen på en skum elektronbehandling, som kostar sjukt mycket pengar, som
ska bota min allergi helt och hållet!
Jun-18-2003 18:52
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
jag e pollenallergisk
Jun-18-2003 21:10
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Själv har jag turen att inte ha några... ja förutom extremt dålig musik, bitches och andra otrevligheter...
¨
OMG! DU HAR LIKADANA ALLERGIER SOM JAG !
Last edited by dj_hysterix on Jun-20-2003 at 22:02
Jun-18-2003 21:14
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Nyx
går nämligen på en skum elektronbehandling, som kostar sjukt mycket pengar, som ska bota min allergi helt och hållet!
hur funkar det?
jag har själv inga allergier (som jag vet om iaf)
Jun-18-2003 21:47
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
håller två metallkulor som är kopplad till en maskin som skickar frekvenser till kroppen som
i sin tur ska bota min allergi..går dit en gång i månaden..tar en halvtimme per gång..
har lagt ner mer än 3000:- än så länge
Jun-18-2003 21:52
reveal
always in the mix
hur skulle det kunna bota en allergi
Jun-18-2003 21:53
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
quote:
Originally posted by reveal
hur skulle det kunna bota en allergi
med rätt frekvenser i kroppen så försvinner allergin typ..haha, så säger de där iaf..de har med en marginal på över 90% botat många olika sorters allergier!
Jun-18-2003 21:57
reveal
always in the mix
quote:
Originally posted by Nyx
med rätt frekvenser i kroppen så försvinner allergin typ..haha, så säger de där iaf..de har med en marginal på över 90% botat många olika sorters allergier!
låter ju vetenskapligt värre
hade varit intressant att veta HUR det verkligen går till...