ok jongens moet het ff melden.. ik draai morgen op een feest in Duitsland ipv Rank 1 .. ben zenuwachtig als de tievus Live Music Circus foto van een vorig feest daar ..
___________________
Last edited by DjRV on Jun-27-2003 at 16:44
VET kicken man... veel suc6 he!
___________________ Monsieur Cannibale! http://www.djspare.com
veel plezier daar Ruben.. schop kont En laat ons natuurlijk even weten hoe het was..
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
VET!!!!! Veel succes Daar, Zal wel lukke toch
___________________ Some dance to Remember, Some dance to Forget.... My Songs of the Moment: Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix) DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix) Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Ey goed bezig ruben Veel succes.
___________________ Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
waaaa vet man!!! laat zien wat je kan
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
Ga jij serieus de hoofdact (Rank 1) vervangen?!?!?!? De pleuris..........succes dan maar he!!
___________________ Allemaal gelul!!
tnx man ik ga me bedje in met een flinke baco,lekker vroeg pitten,me vliegtuig vertrekt om 14:45 al
Succes Ruben!!!
Succes!! En neem wat rank1 tunes mee Wie weet heb je na vandaag wel voet aan de grond in duitsland
succes!! laat je niet te veel opnaaien door je zenuwen. Je kunt het best, dus laat ze wat zien!!
dank jullie alle heb me koffers gepakt,vertrek zo naar schiphol komt allemaal goed
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA