ny
Tjaba jag är ny här från och med idag (fredag)
känner mig lite nyfödd och osäker <--(hehe älskar den där) men förhoppningsvis så är ni snälla mot mig 
lite kort och gott om mig 
jag är allmänt alltid sugen på all typ av trance, hard house, techno och kanske lite till jag får ångest när jag inte är ute och festar (som nu typ på en fredag) så det var allt
hope to talk to you soon 
___________________
http://www.advantico.se
|