Jah 't is een beetje een achterhaalde vraag...maar ik wil het toch wel ff weten of er nog wat TA's uit Flevoland (DE Polder) komen...
Neuj, Brabant all the way
___________________ Signature Suspended as it was deemed offensive
Nope, omgeving Rotterdam hierzo
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
Kennen ze daar ook Trance ??? Ik dacht dat ze nog aan de polka deden enzo Brabant all the way trouwens!!!!!!!
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
IK HAAAAAAAAAAAT FLEVOLAND!!!!!!!!! Heb nl. na M-land vast gezeten in Lelystad omdat de enige trein naar fokking Amsterdam ging ...??? HALLO!
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Kan ik het helpen zeg dat er alleen een trein gaat naar A'dam...had dan ook de bus genomen naar Harderwijk ofzow :P
haha..idd..maar wij dachten dat we de laatste pendelbus hadden bleken er nog wel 4 achter ons te rijden..VAAG! haha
quote:Originally posted by Miss Proximus haha..idd..maar wij dachten dat we de laatste pendelbus hadden bleken er nog wel 4 achter ons te rijden..VAAG! haha Dus het lag aan jou en nie aan Flevoland... :P
Hier een flevolander... ughe ughe.. moet ik me nu schamen? En ja ze kennen hier zeker ook Trance!!
___________________ I'm Not An Addict
Velserbroek RuleZZZZZZZZ de pan uit
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
hmmm ik kom ook uit flevoland om precies te zijn uit de saaiste uitgaansstad van nederland Almere
Ik ook ja... Maar de opening van onze enige echte eigen discotheek was wel vet hoor
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA