Originally posted by reveal
en av killarna i S.H.O.C.K / Flutlicht har nyligen hoppat av, hoppas att det inte påverkar deras planerade kommande spelningar...
Antagligen så kommer väl den kvarstående medlemman och levererar ett set för den svenska publiken.
Registered: Nov 2000
Det blir av...har fått det bekräftat....hämtade t.om en flyer inne i stan häromdan
Jag kommer förmodligen!
Aug-18-2003 18:09
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
funderar på att åka men lagom kul om det blir 100 pers :S
Aug-18-2003 19:02
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Gate 42
Antagligen så kommer väl den kvarstående medlemman och levererar ett set för den svenska publiken.
fick för mig att Flutlicht var tre man, men jag kanske är fel ute?
Aug-18-2003 19:09
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Saken med T1 var ju att den låg på ett dumt datum + att dom var nog lite kaxiga efter Midway men jag tror att dom som går på trance fester i dom trakterna ofta är rätt unga och heller inte har riktig koll utan mer går på det alla andra ska gå på om dom inte är med sina föräldrar på landet... Tror det bara är den del av den yngre skaran som hänger å dräller på sånna här siter som har koll... vad jag menar är att det inte går att fylla en fest där med halft okända för många DJs...
Nu är det snart höst och Cosmic Gate känner många till och dom kommer bli det stora dragplåstret... Jag ska ner... Måste ju snacka med killen som digga min Trance Energy 02 video ha ha *vadåskryt*
mindshooter är resident i min bil så en plats e alltid bokad för han... vilka mer som ska med får vi se.