|
Ik neem al altijd het frontje van mijn radio mee, zelfs als-ie thuis voor de deur geparkeerd staat of als ik maar twee minuutjes mijn auto ergens moet laten staan. Dat heb ik na de vorige keren wel geleerd. Van de radio zijn ze dus deze keer ook af gebleven, ze hebben wel duidelijk naar het frontje gezocht maar toen ze 'm niet konden vinden hebben ze de radio ook maar laten zitten (denk ik tenminste).
Helaas kan ik niet elke keer dat ik uit de auto stap mijn volledige carkit gaan demonteren en meesjouwen. Daar is het ding (terecht) niet op gemaakt. Dan zou 't ook z'n doel een beetje voorbijschieten denk ik. Hij zit (zat) ook behoorlijk uit 't zicht gemonteerd, maar ja, daar zijn grenzen aan, je moet je telefoontjes wel nog kunnen verstaan natuurlijk.
Misschien dat ik maar weer terugga naar zo'n headset ipv een carkit, hoewel ik dat op zich minder praktisch vond. Of juist meer geld uitgeven aan een carkit die je echt kunt inbouwen in een auto, in plaats van een Mr Handsfree die (omdat het een los kastje is) misschien te makkelijk mee te nemen is? En ik zal eens informeren naar het meeverzekeren van accessoires... die premie haal ik er in dit tempo wel uit ja... 
PS Chicane: over zelfvernietigingsmechanismen gesproken -- ik overweeg iets te installeren dat de auto onder 2000 volt spanning zet in geval van een inbraak of zo Kan ik daarna niet meer starten (lege accu) maar heb wel een geroosterde dief