|
De reportage was best wel goed, alleen wat kort. En Tiësto spraak beschaafder dan verwacht.
Maar wtf was dat op laatst?
'Belgische DJ's breken stiltjes aan door' 'bv Too Many DJ's en Buchemi, ze reizen ook de wereld rond'
Wat met MIKE, Yves Deruyter, L-Vee en Johan Gielen, dat zijn ook Belgen, VRT-Retard!!!
___________________
Ask and you shall receive.
|