|
BeTA meetingkje?
Hola!
Er is opeens een hoop gebabbel over een BeTA Party... TOP! Alleen een beetje toekomstmuziek nog... Ik heb het, inmiddels al een week of 2 geleden geloof ik, met Anja en Zehra gehad over een eenvoudige BeTA meeting. Ik ga die twee na hun exames toch wel ff opzoeken, en het leek ons leuk als er nog wat meer BeTA's mee zouden gaan 
Het idee was om gewoon een dagje in een willekeurige stad (dat laat ik aan de experts) te vertoeven, beetje shoppen, wat eten, wat drinken en natuurlijk vooral lekker ongegeneerd kletsen en er een gezellige boel van maken Ik geloof dat er in een andere thread al wat stemmen voor Hasselt op gingen (vanwege Soundstation en MVC dacht ik), maar van mij mag het ook Antwerpen zijn of iets anders...
Ik heb Pooley ook al aan zen haar getrokken en die was er ook wel voor te porren, en ik geloof Benny ook wel afgaande op die andere thread... Misschien dat we deze gelegenheid dan ook gelijk kunnen aangrijpen om eens over zo'n BeTA feestje te babbelen. Dus als je je daarmee wilt bemoeien, kom dan ook zeker naar deze meeting 
Ik verwacht ook niet dat het halve forum hier op afkomt, maar een mannetje of 6 - 8 zou toch al erg leuk zijn denk ik 
Dus mensen, laat ff weten wat je ervan vind!!! Welke dagen komen goed uit? En waar willen we heen? Ik zit zelf te denken aan een datum ergens in Februari (NEE niet de 28e!!! )
Groetjes!!
(whehe, een nederlander die een beta meeting organiseert... zegt dat iets over mij of over jullie??? )
Last edited by eieregooie on Feb-01-2004 at 05:22
|