Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Homofielen
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002
Homofielen

btje naar aanleiding van deze thread:

Wat vind jij van homo's? Zijn ze vies? Of gewoon anders en daar laat je het bij? Of neem je ze volledig in bescherming tegen de soms racistische uitingen die mensen hebben tegen deze mensen?

En wat vind je van de Gay Parade? Overdreven? Terecht? of wat dan ook. Waarom vind je het goor als je homo's ziet zoenen, terwijl je bij hetero's er "minder last" van hebt? Of zie je het helemaaaal niet zo?

Ben wel nieuwsgierig Verwacht wel een tolerante houding, maar je weet maar nooit

Zelf vind ik gewoon dat homo's misschien anders zijn, maar dat je ze daarom niet mag afkeuren/veroordelen. Soms betrap ik mezelf wel eens op een btje denigrerende houding tegenover homo's, maar dan denk ik wel bij mn eigen "wat zeg je nou eigenlijk" Iemand die dit herkend misschien? Ik ken mensen die homofiel zijn en ik kan er goed mee opschieten. Nix mis mee.

barscht losch

Old Post Feb-14-2004 20:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

Hmmm hier in amerika zijn ze er eigenlijk niet zo tolerant over... Ze vinden het verschrikkelijk dat er een mogelijkheid is dat homosexuele huwlijken misschien legaal worden hier...

Ik vind zelf dat homofielen gewoon mensen zijn. Ze hebben gewoon een andere voorkeur als de grootste groep mensen Bisexueel zijn lijkt eigenlijk wel in de mode te zijn nu... Maar daar zie je ook dat mensen veel toleranter worden tegenover dat soort dingen...

Ik zelf, ja, is een beetje moeilijk... Ik hou van mannen, maar voel me ook wel aangetrokken tot vrouwen. Niet allemaal... Om nou te zeggen dat ik bi ben, ligt aan wat men vindt dat bi precies inhoudt... Ik vind zelf dat om bi te zijn moet je ook een relatie aan kunnen met iemand van het zelfde geslacht, en ik weet niet of ik daar wel aantoe ben... ik zeg zelf eerder dat ik "bi-schierig" ben haha

Ik vind gewoon dat iedereen hun eigen gang moet gaan (en moet KUNNEN gaan)

Old Post Feb-14-2004 20:55  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Niks tegen homo's en lesbienes. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar.

Kan me daarentegen af en toe wel eens storen aan homo's die nadrukkelijk en continu moeten laten weten dat ze homo zijn. Zo van "joehoe zie mij ik ben homo".

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-14-2004 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik heb geen hekel aan Optimus, maar hij moet dan niet van zulke vieze handjes geven met een trillende vinger bij
En hij grijpt me aan mijn ass en kruis, das nie lief!

Homo's zijn oke, zolang ze nie aan mijn komen!

He, en Ambs: Armin is HOMO!

Old Post Feb-14-2004 20:56 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by ambs
Hmmm hier in amerika zijn ze er eigenlijk niet zo tolerant over... Ze vinden het verschrikkelijk dat er een mogelijkheid is dat homosexuele huwlijken misschien legaal worden hier...

"Long life the land of freedom"

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-14-2004 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by MaGiK54
"Long life the land of freedom"

ja, beetje triest allemaal, ben ook niet echt blij om hier te zijn, maar ja.... choices choices.... en als ik een toekomst wil is het beter voor mij om nu (tijdelijk) hier te zijn...

en Snuggle: ookal was hij een alien en had hij een arm die uit z'n voorhoofd groeide vind ik 'm nog steeds een geweldige dj

Old Post Feb-14-2004 21:14  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by ambs
Ik vind zelf dat homofielen gewoon mensen zijn.

ja, wat anders?

Verder ben ik het eens met Magik54 (alias Haagse_Harry)......

Sasha!

Old Post Feb-14-2004 21:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Niks tegen homo's en lesbienes. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar.

Kan me daarentegen af en toe wel eens storen aan homo's die nadrukkelijk en continu moeten laten weten dat ze homo zijn. Zo van "joehoe zie mij ik ben homo".

Helemaal mee eens. Ik heb er geen problemen mee, als ze het maar niet te erg overdijven...

Bij mij op mijn werk zijn 2 of 3 nichten, en die doen ook hun uiterste best om dat te laten blijken. De ene was mister gaykrant geworden ofzo en dan moest natuurlijk IEDEREEN weten . En zo zijn ze ongeveer altijd... brrrr

Old Post Feb-14-2004 21:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja, wat anders?

Old Post Feb-14-2004 21:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja, wat anders?

Huh Haagse Harry

Ben geboren en getogen trotse Hagenees, maar om gelijk Haagse Harry te noemen vind ik toch wel te ver gaan.

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-14-2004 21:51  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Ik benhet ook eens met Haagse Harry

En ik maak ook wel eens (denigrerende) opmerkingen over homo's. Maar dat doe ik ook over buitenlanders, Nederlanders, kakkers, etc etc. Moet kunnen

Old Post Feb-14-2004 21:58 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

goeie vriend van me is bi.

Totaal geen problemen mee, over het algemeen zijn de vriendjes die die zo af en toe meeneemt gewoon toffe gasten.

En over die echte nichten. Ik heb een hekel aan iedereen die zich uitslooft omdat die geilt op aandacht, niet homo's specifiek.

Old Post Feb-14-2004 23:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Homofielen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlayed by V-Sag. Amazing one!!!! [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRicky Le Roy - Under The Sea [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:09.

Forum Rules: