Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > förslag på frågor till Cosmicman...
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking Cosmicman-intervjuuuuu!!!!

[förhandsinfo] jomenvisst.. ja ska ta å köra en intervju med honom... vore snällt om ni kunde komma på lite frågor som ni skulle vilja se att jag ställde! (har ju en del, men de e bra med andras önskefrågor också)

t.ex. om hans nya produktion (som e på G) eller vad som helst..
som ni kanske vet, kommer han även till Linköping i maj.

tack på förhand. allt mottages tacksamt![/förhandsinfo]

uppdaterad post:

!!! Intervjun går att läsa i länken som återfinns längre ner !!!

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on Mar-15-2004 at 12:59

Old Post Mar-08-2004 23:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Nice, ännu en intervju från din sida

Fråga: Stämmer det att du endast använde dig utan FruityLoops då du gjorde "I Love You"?
Fråga: Varför dröjer det så länge innan dina produktioner släpps på skiva?
Fråga: Hänger du på TA?

Old Post Mar-08-2004 23:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

fråga: varför ville du inte släppa krystal dreams från första början

den ska släppas nu med en markus-l remix

Old Post Mar-09-2004 00:11  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by staz
vad hände med krystal dream(s) , hans prod alltså,, släpptes den nånsin? den var ju grym.

läs ovanför din post

Old Post Mar-09-2004 10:29  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

men om jag inte skrivit 'lol, deletar' så hade ju inte folk lagt märke till mitt forumvett ! men nu när du har quotat det så kan jag ta bort den också,, men nu finns ju denna här istället.. hmm knivigt

förresten så blev din å dbls poster överflödiga eftersom att jag tog bort mina 2, heheh..visa lite forumvett och rensa upp den, då kommer denna post i sin tur att tappa sin mening och jag skall i sann forumvetts anda ta bort den också

Last edited by staz on Mar-09-2004 at 13:41

Old Post Mar-09-2004 13:32  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by staz
förresten så blev din å dbls poster överflödiga eftersom att jag tog bort mina 2, heheh..

tänkte också på det.... hahahaha

Old Post Mar-09-2004 13:41  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

tick tack reveal och montana!

hmm, men finns det inte fler som kan komma på frågor? Gensvaret var ju inte överväldigande precis

AC och doter kommer jag ihåg var bra på det här hehe, en natt på motorvägen mellan JKPG & LKPG för 2 somrar sen

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-09-2004 16:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag kan komma på fler

Fråga: Hur kommer det sig att du började producera trance? Hur länge har du hållt på?
Fråga: När började du DJ:a? Varför? Hur går det? Har du haft några feta spelningar? Vilken är din hittills mest minnesvärda spelning?
Fråga: Vad tycker du om mp3? Det var ju trots allt genom mp3 som du blev känd för trancefolket.
Fråga: Några grymma låtar att vänta sig inom det närmaste?
Fråga: Hur "upptäckte" du ditt typiska sound? Var det något du eftersträvade, eller var det en ren slump att du hittade det?
Fråga: Vilka förebilder har du inom trancen?
Fråga: Vilken smiley är fetast av dessa två: eller ?

Old Post Mar-09-2004 17:06 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Glorie
tick tack reveal och montana!

hmm, men finns det inte fler som kan komma på frågor? Gensvaret var ju inte överväldigande precis

sorry, men kan inte komma på nån fråga alls :/

Old Post Mar-09-2004 17:12  Sweden
dj-ch
tranceaddict in training

Registered: Dec 2003

Fråga: Hur kommer det sig att du valde gå under namnet cosmicman?
Fråga: Vilka producenter skulle du helst vilja sammarbeta med?
Fråga: Hur kommer det sig att aldrig krystal dream släppts?

Aahh svårt o komma på flera faktiskt..

Old Post Mar-15-2004 12:38  Sweden
Click Here to See the Profile for dj-ch Click here to Send dj-ch a Private Message Add dj-ch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

hmmm, dj-ch.. tack för hjälpen.. dessvärre kom frågorna in lite sent eftersom jag redan gjort intervjun me cosmicman....sista frågan kom ju med ändå.. å på fråga 1 kan jag svara på.. han hette först cosmic för han tyckte de lät coolt... men sen fanns det redan en artist me det namnet, så då la han till "man".

som sagt... intervjun e redan klar och går att avnjuta här:

COSMICMAN-INTERVJU och nej, jag har inte missat att länka till hans hemsida.. han har ingen personlig hemsida...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-15-2004 12:58  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

läste just intervjun. väldigt bra!

men vem är den hemliga personen som du ville tacka? var det mig kanske?

Old Post Mar-15-2004 13:00  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > förslag på frågor till Cosmicman...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother awesome proggy [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBaz - Promises (King Unique Vocal Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:23.

Forum Rules: