|
| quote: | Originally posted by jp
in 1994 waren het gewoon open laadbakken met speakers
de veiligheidseisen zijn de oorzaak van de saaie trucks, er is overigens een commitee dat de uiterlijk van de trucks beoordeeld. daarom waren er van de 50 aangemelde trucks er maar 30 goedgekeurd vorig jaar
de trucks zijn overigens bijna niet meer te betalen, het kost 50000 euro om zo'n ding te hebben meedraaien
alleen clubs en platenlabels mogen nog een truck hebben, geen drank en sigaretten merken meer aanwezig vanwege reklameverbod en goede naam
|
Ik vond vorig jaar die truck van tiesto en nog 1 of 2 de enige trucks die er beetje leuk uit zagen! Daar zouden die andere een voorbeeld aan moeten nemen.
Snap trouwens niet dat zn ding 50 000 euro moet kosten. Waar gaan die 50 000 dan aan op jp?
| quote: | | de echte raver bestaat niet meer, de berlijner gaat liever de stad uit. de enige die de parade echt kunnen redden zijn de polen, nederlanders, belgen, fransen, denen en britten. nieuw bloed is noodzakelijk! |
Kijk dat je als berlijner na 15 jaar het allemaal wel gezien hebt dat begrijp ik. Dat het tegenwoordig niet meer kan tippen aan de begin jaren dat snap ik ook. Toen was het veel sprankelijker en nieuwer. Maar misschien is dat ook wel een fout van de organisatie. Verzin is wat nieuwe dingen. Laat bv de djs op de siegesaulle een keer wat langer draaien dan die 20 min. Over dat nieuw bloed ben ik ook met je eens maar daar doen ze ook weinig aan. Zie jij ergens reclame? zie jij ergens flyers? Een engelstalige officiele loveparade.com site zouden ze eens aan moeten beginnen. Met daarin reis/vlucht/bus travels, hotels, jeugd herbergen, after-preparty verkoop.
ALs jij uit het buitenland komt dan willen veel mensen alles van te voren al goed geregeld hebben. Line up info van siegesaule, trucks en djs etc etc. Ook daarin vind ik de organisatie erg slap.
Kijk ID-T en UDC zijn dan wel erg commerciele organisaties een stuk commercieler dan LoveParade Org. maar ze weten wel Mysteryland en Dancevalley na respectievelijk 11 en 10 jaar nog steeds populair en gewilt te houden!