Om ni fick en enda skiva, vilken skulle ni tagit då? spelar ingen roll om det är vinyl eller cd.. själv skulle jag nog valt första rellen på Age of love... fast finns ju många fina man vill ha =) varför inte en från 99 Faithless - God is a dj (astral projection rmx) =) den är inte lätt o få tag på.. eller Li Kwan - Point Zero från 94.. men age of love står högst upp =)
Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!
Apr-29-2004 20:35
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Andy Ling - Fixation (Airwave remix) har jag letat efter ett bra tag =(
sen så har jag faktiskt tro det eller ej hittat de flesta av mina favoritlåtar på vinyl
bland dom "nya" låtarna så skulle det vara Ayumi Hamasaki - Appears (AvB Remixes)
armin har en 12":a med vocal+dub, dub är släppt på m ep:n men jag vill ha vocal mixen, också Tilt - Invisible (Supernatural Mix), oakie + nåra andra jävligt lyckliga har denna, vääääldigt svår att få tag på- bland klassiker så är det defentivt Li Kwan - Point Zero, 12min version som är släppt på Seka
Apr-29-2004 23:02
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Binary Finary - 1998 och 1999
har du något av värde kanske vi kan byta?
jag skulle främst välja Whirlpool - Under The Sun men eftersom den redan är på väg så säger jag Sunstar - Balearic Desire
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by RebeL9
har sett den på ebay några gånger.
jag trodde du hade den eftersom du hade med den i mixen du satte ihop? :E
fast var det en mp3a?
Laszzzzzlo den där versionen är inte techno versionen bara så att du vet. Det står fel i din mix det ska vara original =)
May-02-2004 11:49
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Laszzzzzlo den där versionen är inte techno versionen bara så att du vet. Det står fel i din mix det ska vara original =)