Plaats Hangaar 1 Oostende (Zelfde als vorig jaar, hopelijk iets minder warm...) Eerste namen zijn bekend: Blackhole Room: - Tiesto (dinsdag 20 juli) - Mark Norman (onbekend) - Cor Fijneman - Le Blanc - Ton T.B. Dinsdag is vvk only. Eind mei wordt de rest van de line-up bekend gemaakt. Zaterdag 17 juli wordt een retro nacht. Prijs voor een ticket voor 3 dagen zou ongeveer 35 tot 40 euro bedragen.
Last edited by NightRavah on May-18-2004 at 17:35
wordt weer een leuke, heavy zomer
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
tiesto en mark norman, dat klinkt interessant, maar daar gaat weer zoveel teveel volk zijn he
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Ha, nog een limburger hier, welkom! Ik ben eens benieuwd naar de rest van de line-up, tot nu toe ziet het er goed uit. Het zit erin dat ik er weer ben
Count me in
___________________ www.doehetzelver.be
quote:Originally posted by djcresto tiesto en mark norman, dat klinkt interessant, maar daar gaat weer zoveel teveel volk zijn he yup en als het al met Ferry zo druk was vorig jaar.. met Tiesto zal het zeker niet te doen zijn! count me out for now
quote:Originally posted by lievez lap werken tenzij dak congé em den 21sten normaal hebt ge automatisch congé den 21e
Kwil da wel doen, weekendje kamperen aan zee, altijd wel marginaal
mmh, die drukte bij tiesto tegenwoordig is zo kut... zou hem graag nog eens aan het werk zien maar heb echt geen zin om tussen zo'n ambetant publiek te feesten
___________________ this is NOT miami !