מהמה ..... הפורום מתחיל להרדם
יאללה טרדים לא קשורים אבל מעניינים...
איזה מזל אתם?
איך הוא משפיע על התנהגותכם?
האם אתם מרוצים ממנו?
איזה מזל אחר הייתם רוצים להיות ולמה..... :>
וכן ההשארה באה מאחד הפוסטים פה שיתיחסו למזל קשת...
May-17-2004 12:01
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
מזל טלה
אני לא מתפשר על בת אלה אם קודם היא נראת ממש טוב לטעמי
ולכן אין לי יותר מדי מערכות יחסים רציניות ממש מיעוט
חצי כן חצי לא..
מזל של אנשים שנפגעים מבפנים
והייתי רוצה להיות תאומים למה הם אחלה אנשים ויש בהם יכולת טובה מאד לתקשר עם אחרים
May-17-2004 12:05
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
ואללה אני גם מזל טלה
זה לא משפיע עליי הרבה רק שאני מתגלח כמעט כול יום
הייתי רוצה להיות מזל שור כי יש לו קרניים והוא גם כשר לאכילה
___________________
May-17-2004 13:41
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
ממממ גם אני מזל טלה
דוקא אני מרוצה מהמצב
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
May-17-2004 15:03
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
מאזניים
טוב לי ויפה לי
May-17-2004 17:20
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
אני מזל קשת ואני צריך הרבה חופש והייתי קצת חסר בטחון בצעירותי עכשיו זה די חלף
אלה המאפיינים של המזל שלי
___________________
vandict
May-17-2004 17:20
ADiSH
I am A Banana.
Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel
quote:
Originally posted by Eitan E
אני מזל קשת ואני צריך הרבה חופש והייתי קצת חסר בטחון בצעירותי עכשיו זה די חלף
אלה המאפיינים של המזל שלי
טוב לדעת..
אני גם קשת
___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.
May-17-2004 18:04
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
מזל דלי
רטוב לי
סתם סתם
דווקא בן זונה לי
___________________
May-17-2004 18:42
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
וכן ההשארה באה מאחד הפוסטים פה שיתיחסו למזל קשת...
quote:
והייתי רוצה להיות תאומים למה הם אחלה אנשים ויש בהם יכולת טובה מאד לתקשר עם אחרים
חחח...אחי אבא שלי תאומים...ואני כל החיים שלי לא יכול לדבר איתו בצורה נורמאלית וגם יש לו בעיה רצינית בלהתחבר עם אנשים...אז אתה לא צודק פה.
quote:
אני מזל קשת ואני צריך הרבה חופש והייתי קצת חסר בטחון בצעירותי עכשיו זה די חלף
אחי....מזל טוב רק שתדע שזה מזל יוקרה...באמת..חבר'ה מזל קשת מציע את התנאים הכי טובים שהם חופש תמידי, סטוצים אינסופיים, התאהבות בכל כוסית ומתן פינוק בהתאם כמובן, עכשיו בכלל כל הקטע של לפנק את האישה ולגרום לה לסיפוק המירבי זה בדם שלנו + הנושא של הסקס כמהות החיים כלומר בלעדיו החיים הם לא חיים...זה לא שהוא המטרה העיקרית יש גם דברים אחרים לא פחות חשובים אבל נגיד קשתים הם לא אנשים שיכולים לאהוב מישהי בלי לעשות איתה אהבה או יותר נכון סקס תגינו כמה שזה יישמע עצוב אבל קשתים הם לא אנשים של קשר רציני לא שהם מפגרים או משהו פשוט הם לא "בנויים" להתחייבויות וגם שהם יכולים בקלות להתאהב במישהי אחרת ולא שהם באמת רוצים לבגוד בבת זוג שפוט ככה הם - אוהבים את כל הבחורות שנראות יפות וחמודות מבחינתם...
עוד משהו חשוב ולא פחות אטרקטיבי הראש של הקשתים "פתוח" באופן נצחי ובלתי פוסק!!!!!
וגם אנחנו מאוד הומניים!!!!
נ''ב: כל מה שכתבתי ככה אני בחיים - בכוונה קראתי 1000 פעם על על המזל שלי וכל מה שכתוב זה בול מה שאני בפועל!!!
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
May-17-2004 21:38
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
טלטול כפרה קודם כל אני שמעתי את מה שאני אומר על מזל תאומים מהשמנה מהתוכנית של אודטה..... שמתעסקת באסטרולוגיה
אחר כך כל אני אומר את זה ע"פ 3 דוגמאות של אנשים...
May-17-2004 22:15
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by YoraY
טלטול כפרה קודם כל אני שמעתי את מה שאני אומר על מזל תאומים מהשמנה מהתוכנית של אודטה..... שמתעסקת באסטרולוגיה
אחר כך כל אני אומר את זה ע"פ 3 דוגמאות של אנשים...
הבעיה בתאומים שהמצב רוח שלהם ואפילו אישיות כולה יכולה להתהפך תוד שנייה!
תיקון:
חבר'ה שפוסט המקורי רשמתי בהתחלה שבעיה בקשתים...אבל התכוונתי לתאומים!!!!!!!!!
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Last edited by taltul on May-18-2004 at 05:42
May-17-2004 22:29
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
אני מזל עקרב גאה...
הבעיה היחידה איתי....שאני נקמני
אם מישהו פוגע בי..אני ישר יחפש את הדרך לפגוע בו חזרה..ככה אנחנו העקרבים
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל