חברהס אחרי 21 שכללו שבוע אבט"ש שואה ליד רמאללה
אני סוף סוף בבית
טוב לחזור, הכי טוב בית.
אז מה הפסדתי?
___________________
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
די גיי אלי אוחנה הגיע הישר מהלייבל הנחשב "טדי" לתת סט איכותי.. יש לי חלק מהטראקליסט
1. avi nimni - the new prince
2. the crowd - maor maor maor melixon
3. dj eli ohana - clean head
4. amir turgeman - searching the target (unable to score mix)
5. david amsalem - blind horse (never cross straight mix)
6. dj indio ferreira - move out of my way (3 mistakes per game mix)
May-20-2004 17:41
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
אאוצ'...
ספגת יותר מידי צבא..
זה לא בריא..
לפחות דיגמו אותך באיזה רגילה..משו!?
May-20-2004 19:08
MasterP
/\$$ /\/\a$T3R
Registered: Nov 2002
Location: Tour De Trance
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אאוצ'...
ספגת יותר מידי צבא..
זה לא בריא..
לפחות דיגמו אותך באיזה רגילה..משו!?
לא הרגילה הבאה שלי היא
ב-22.7
כשאני מקבל דרגה
עד אז חצאים כמו ניגר
___________________
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
די גיי אלי אוחנה הגיע הישר מהלייבל הנחשב "טדי" לתת סט איכותי.. יש לי חלק מהטראקליסט
1. avi nimni - the new prince
2. the crowd - maor maor maor melixon
3. dj eli ohana - clean head
4. amir turgeman - searching the target (unable to score mix)
5. david amsalem - blind horse (never cross straight mix)
6. dj indio ferreira - move out of my way (3 mistakes per game mix)
May-20-2004 19:49
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
איפה אתה משרת ?
May-20-2004 20:21
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
ברוך השב אח שלי
___________________
May-20-2004 20:35
DJ_Yuval
Tranzy State Of Mind
Registered: Apr 2003
Location: Yehud :(
הפסדת 21 פרקים של מיכאלה!!
___________________
May-20-2004 20:35
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
הפסדת 21 פרקים של מיכאלה!!
חחחחחחחחחחחח
יובל אתה ילד חולה!!
___________________
May-20-2004 21:20
MasterP
/\$$ /\/\a$T3R
Registered: Nov 2002
Location: Tour De Trance
quote:
Originally posted by markfeldman
איפה אתה משרת ?
כרגע בעובדה
אחרי זה כנראה בקריה
___________________
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
די גיי אלי אוחנה הגיע הישר מהלייבל הנחשב "טדי" לתת סט איכותי.. יש לי חלק מהטראקליסט
1. avi nimni - the new prince
2. the crowd - maor maor maor melixon
3. dj eli ohana - clean head
4. amir turgeman - searching the target (unable to score mix)
5. david amsalem - blind horse (never cross straight mix)
6. dj indio ferreira - move out of my way (3 mistakes per game mix)
May-21-2004 12:05
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by MasterP
כרגע בעובדה
אחרי זה כנראה בקריה
עוד אחד לאוסף
May-21-2004 16:36
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
יאאאאאלללההההההה
איך לא בא לי להתגייס((((((((
אני רק יודע שאיך שאני יגיע לבסיס אני אהיה כולי מורעל
May-21-2004 21:17
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
בקרוב אצלי...
עכשיו התחלתי את הקורס...
וכבר מעכשיו אני עושה חצאים...שבת כן שבת לא..
ולפעמים אפילו נסגור 21...
איזה זין....
חפיף...יהיה בסדר
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
May-22-2004 06:45
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
חברהס אחרי 21 שכללו שבוע אבט"ש שואה ליד רמאללה
טוב מאוד, מזיינים את החבר'ה של ח"א באבט"שים.... חחחחח