Effe wachten op Driver 3 & GTA:San Andreas, en dan ben ik weer full time gamer (op de ps2 dan)
Heb Far cry op me pc staan, en alleen omdat alles op low moet staan omdat anders me 64mb video kaart begint te roken heb ik nog geen zin gehad om er aan te beginnen.
May-24-2004 20:53
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by dj_spare
PlanetSide ownage!!
Nep vanu met je nooblasher tering wat hebben jullie het makkelijk sinds een paar maanden...
May-24-2004 21:28
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Chicane
Nep vanu met je nooblasher tering wat hebben jullie het makkelijk sinds een paar maanden...
zo dan jij durft... jammer dat ik je nog nooit ben tegengekomen... maar anders....!
Het zal waarschijnlijk UT (of cs) worden, aangezien we rekening moeten houden met mensen wiens pc geen heel recente games kan draaien (zoals bij mij het geval is )
Dan rest er nog de vraag: UT NW CTF of UT INSTA CTF
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik speel echt al lang counterstrike eff denken sinds eind 1.3 das al weer een aantal jaartjes (2,5 ofzo)... ik zat btw ook al in de eerste ta clan.. niet echt iets van gekomen want denen hebben niet zown goede ping op nl servers