Nu krijgen alle leden van id&t magazine een gratis kaartje. (ff registreren alleen)....hmm misschien toch maar op een saaie zondag kijken....
hehe en ik krijg dat blad al vanaf mysteryland 2002 ofzo gratis
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-27-2004 16:34
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Heb ook kaartjes voor de zondag (gratis bij SW-ST tickets)
Snuggle wilde wel mee geloof ik
Roll-call?
Ps: als het niks is kun je altijd nog Six Flags in
May-27-2004 16:37
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Als je wel kaartjes hebt gekocht en drie kwart van de mensen loopt er gratis rond, dan voel je je volgens mij aardig genaaid door ID_Shit.
___________________
Down-Under was da bomb
May-27-2004 16:44
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ik denk dat ik wel ga jah op zondag draaien nog wel leuke dj's en soulvatioon is wel grappig dus mocht het mooi weer worden die dag dan pak ik de auto en ben ik er ook nog wel binnen 30 minuten
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-27-2004 16:52
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Ja ik wil maybe wel, kan met JP mee, dus
Lijkt me wel lachen
Maar Anke wil ook mee, even nog een kaartje zoeken.
Iemand 1 over?
Oh, doen we de TA-six flags meeting
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-27-2004 16:55
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Op Marktplaats staan oa 2 tickets (zondag) voor 10 Euri
May-27-2004 16:59
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by jp
Op Marktplaats staan oa 2 tickets (zondag) voor 10 Euri
Whaha wilde ook al zoiets posten. Vorige week stonden er nog 4 voor 50 euro
Ik heb denk ik al met een stuk of 10 prijsvragen meegedaan. Ik kan niet eens, maar het is altijd leuk om wat weg te geven
___________________
May-27-2004 17:06
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
Ik zag die enveloppe met uitnodiging erop en ik dacht dat het weer om reclame ging, dus ik heb hem gelijk verscheurd en in de prullenbak gegooid. En nu lees ik dus dit bericht
Toch maar weer even eruit vissen en in elkaar plakken dan
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
May-27-2004 21:00
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Location: La La Land
Zo'n dingen zijn enorm frustrerend om te lezen. In Belgie heb je drie goeie "festivals" per jaar met wat geluk, en jullie hollanders hebben er zo veel dat ze de tickets gewoon niet meer verkocht krijgen.
Kan ID&T hier niets uit leren en 'es een feesje in belgie proberen?
Originally posted by FunkySimon
dat hebben ze ook wel geprobeerd natuurlijk, maar jullie regering is veel strenger m.b.t. het uitdelen van vergunningen voor dit soort groot schalige feesten.
Over 2 jaar zijn er in NL ook een STUK minder festivals, let op mijn woorden. Die ontwikkeling is nu al ingezet. De politie-inzet loopt de pan uit.... Waarom? Iedereen wil meer veiligheid etc blablabla maar niemand wil er voor betalen en dus moet de overheid maar opdraaien voor de kosten. Hier in Den haag hebben ze al een paar keer NEE moeten verkopen. Gelijk hebben ze. Als ik dat hier op bureau Rijswijk zie, hoeveel inzet d'r naar allemaal voor ontzettende stupide dingen gedaan moet worden, omdat het 'maybe uit de hand ZOU kunnen lopen'. Dr wordt voor iedere scheet een demonstratie etc gehouden. Dan zegt iedereen van: waar is die politie allemaal voor nodig dan?
Iedereen zit te zeuren over regeltjes, dat er teveel zijn. Zijn er ook! Ben ik het mee eens! D'r zouden veel minder regels moeten kunnen, in andere landen is dat ook zo. Maarja, gaat er een keer iets mis zoals Enschede/Volendam, DAN begint iedereen te zeiken en met zijn vingertje naar de overheid te wijzen...
Lekker dubbel dus...
Ugh!
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-28-2004 10:45
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
zijn wij nou Nederlanders of niet??? Scoren die kaarten!!!
de website is alleen down... goh.. hoe zou dat toch komen