Snart är det dags för vår nya klubb, Move! Varje fredag och lördag mellan den 25:e juni och 31:e juli ska vi hålla till på klubben Stacy i Stockholm och vi vill bjuda in er till 12 förhoppningsvis galna kvällar.
Vore kul att höra vad ni tycker om lineupen? Vi ser verkligen fram emot de namnen iallafall och hoppas ni gör oss sällskap under dessa kvällar.
Gud vad jag älskar sommarn!! (...men vädret får bli något bättre)
Jun-17-2004 07:17
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Skönt att man kan göra nåt riktigt trevligt om helgerna nu... Har inte råd att resa utomlands så de här blir ett bra alternativ...
Jag ska absolut se Nicola Gala.... Dahlbäck... Är det Dahlbäck som i Dahläck & Krome - Murder was the bass ???
Hernan Cattaneo tror jag blir jäkligt intressant också... sen känner jag fan inte till några i linan...
Vem är Parham... är han bra Haha... Lär ju bli en och annan kväll
Inkfish är ju alltid både trevlig att höra spela och växla ett par ord med...
Jag är nog mest sugen på höra Pharam igen. Har inte hört han lira (dåligt kan tyckas)sedan dagen efter luciakryssen, ett set jag var väldigt nöjd med i alla fall. Sen Petter lirade ju riktigt bra senast även det är nog jag vill höra igen
Nikola Gala skulle ju vara etgrymt om han lirade Swing to Harmony även om det är tveksamt
Dåligt orienterad som jag är numera i de mer färska artisterna så känner jag knappt igen någon mer förutom Fokused veteranerna
Jun-17-2004 08:39
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dahlbäck... Är det Dahlbäck som i Dahläck & Krome - Murder was the bass ???
Han heter Jesper Dahlbäck om jag inte minns fel
Jun-17-2004 09:22
tobo99
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2000
Nikola Gala... weee
9/7 ser ruskigt skön ut
Jun-17-2004 20:02
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
jag sa precis till en kompis "efter Tiesto lär vi inte se en riktigt bra fest i Malmö på minst 5 år" och tänka sig, så rätt man kan ha
Är det Dahlbäck som i Dahläck & Krome - Murder was the bass ???
Nej, det var Jesper Dahlbäck, precis som någon nämnde tidigare. John Dahlbäck är Jespers kusin, men det är minst lika bra för det.
Jun-18-2004 08:09
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Amplifire
Nej, det var Jesper Dahlbäck, precis som någon nämnde tidigare. John Dahlbäck är Jespers kusin, men det är minst lika bra för det.