|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
OK, ik heb een vraagje...
Ivm de 'helpers' op deze dag. Ik wil dus wel helpen, had ik al gezegd (en ik kom hier ook niet op terug hoor), maar ik hoop wel niet dat er van mij verw8 wordt dat ik de hele avond ergens achter een toog (bvb) ga staan om te tappen ofzo... Allé, ik weet niet hoe jullie t gaan regelen, maar het lijkt me toch best als er een soort van tijdsschema wordt opgesteld om die dingen een beetje eerlijk te regelen. Niet dat er bepaalde mensen zijn die zich de voeten onder t lijf lopen, terwijl er anderen zijn die niets doen. Het is toch een beta-party, dus kunnen alle beta's kunnen toch een kleine helpende hand aanbieden, niet? En tis toch ook niet te onderschatten welk werk er allemaal bij komt kijken: ik werk in de horeca, dus geloof me: als het tijd is om bvb. te afwassen, heeft iedereen plotseling heel dringend iets te doen
Ik vraag dit gewoon omdat ik al naar meerdere BBQ-feestjes geweest ben en het zijn dan altijd dezelfde (gekken ) die helpen met alles klaar zetten en opruimen enz, terwijl de 'anderen' niets doen. En ik denk toch niet dat dit de bedoeling is van een beta-bbq/party, ofwel?
Jun-28-2004 11:23
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Nyah
Ivm de 'helpers' op deze dag. Ik wil dus wel helpen, had ik al gezegd (en ik kom hier ook niet op terug hoor), maar ik hoop wel niet dat er van mij verw8 wordt dat ik de hele avond ergens achter een toog (bvb) ga staan om te tappen ofzo... Allé, ik weet niet hoe jullie t gaan regelen, maar het lijkt me toch best als er een soort van tijdsschema wordt opgesteld om die dingen een beetje eerlijk te regelen. Niet dat er bepaalde mensen zijn die zich de voeten onder t lijf lopen, terwijl er anderen zijn die niets doen. Het is toch een beta-party, dus kunnen alle beta's kunnen toch een kleine helpende hand aanbieden, niet? En tis toch ook niet te onderschatten welk werk er allemaal bij komt kijken: ik werk in de horeca, dus geloof me: als het tijd is om bvb. te afwassen, heeft iedereen plotseling heel dringend iets te doen
Ik vraag dit gewoon omdat ik al naar meerdere BBQ-feestjes geweest ben en het zijn dan altijd dezelfde (gekken ) die helpen met alles klaar zetten en opruimen enz, terwijl de 'anderen' niets doen. En ik denk toch niet dat dit de bedoeling is van een beta-bbq/party, ofwel? |
Anja, je hebt overschot van gelijk, alles wat je zegt klopt meestal. Nu de bar moeten we nu wel zeker niet doen, die wordt gewoon opengehouden. De bbq wordt inderdaad een pak werk, aankopen doen, groeten kuisen, alles klaarzetten bakken, afruimen, zoals je zegt afwassen (hier bestaat wel nog het alternatief van wegwerp te gebruiken). Een schema vind ik helemaal geen slecht idee, maar dit kan pas opgesteld worden de week ervoor wanneer iedereen is ingeschreven. Dus hoe sneller mensen inschrijven, hoe sneller we alles kunnen regelen.
en iedereen braaf zijn natuurlijk want de cafebaas die gade nie graag kwaad zien. Pic hieronder
http://users.skynet.be/bs363615/photos/photo_22.html
Last edited by djcresto on Jun-28-2004 at 11:47
|
|
Jun-28-2004 11:41
|
|
|
 |
 |
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Nyah
Ik vraag dit gewoon omdat ik al naar meerdere BBQ-feestjes geweest ben en het zijn dan altijd dezelfde (gekken ) die helpen met alles klaar zetten en opruimen enz, terwijl de 'anderen' niets doen. En ik denk toch niet dat dit de bedoeling is van een beta-bbq/party, ofwel? |
Ik wil wel een uurke of 2 achter den toog staan (maar ni tappen, da kan ik ni, gewoon den drank aan de mensen geven ) Dat heb ik op onze schoolfuif gedaan en kheb mij super-geamuseerd toen 
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|
|
Jun-28-2004 11:41
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:06.
Forum Rules: