skulle vi kunna göra en lista med allt som händer runt om i sthlm dom kommande månaderna? vet en grej iaf
21 sept .. cafe opera : dj Tiesto
Sep-14-2001 20:23
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
det är ju inställt ingen tiesto till sverige förrän tidigast nästa vår
Sep-14-2001 20:25
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Kolla dom olika thread...jag har skrivit lite om vad som händer i Sthlm! Nästa vecka så är det Docklands (kolla "ni som dissar Tiesto")
....veckan efter så är det fest på Mango...
Sep-14-2001 20:29
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
mm
asså jag mena att vi skulle kunna göra en sammanfattning om allt... sä jevla jobbigt att kolla igenom alla threads
föresten e det fett tråkigt att va 16 år i sthlm... MAN KAN JU FAN inte komma inte någonstans ! kanske någon gång på docklands... men det är allt...
Sep-14-2001 20:33
Aendy
Lifeaddict
Powell... släng upp din info under "Svenska folket"
Sep-14-2001 21:02
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Re: mm
quote:
Originally posted by Powell asså jag mena att vi skulle kunna göra en sammanfattning om allt... sä jevla jobbigt att kolla igenom alla threads
föresten e det fett tråkigt att va 16 år i sthlm... MAN KAN JU FAN inte komma inte någonstans ! kanske någon gång på docklands... men det är allt...
Det är vi 2 om
Var i sthlm bor du då? Jag bor i Bagarmossen betong förorten fett me keff o sug hatar Rinkebysvenska
Sep-16-2001 22:13
Gaby
DanceAddictPartyQueen
inge skit om Rinkeby.... jag vet vart din brevlåda bor...
Sep-17-2001 16:02
mindshooter
Neverchanging avatar
Abou fett me jalla! Tagga ombre! Annars blire fett me boxen leeen!
Sep-17-2001 17:25
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
clubtrinity
Club Trinity den 31/10 i göteborg på Chrome. Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! Festen verkar beroende av sponsorer... Så det kanske går åt hvete med Dj's...
Är det någon som vet något nytt om detta!???
Sep-28-2001 21:48
303
mdmaddict
Registered: Sep 2001
Re: clubtrinity
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl!
Hmm... låter mycket mycket intressant.
Sep-28-2001 22:48
x-dream
Kurai is my slave!
Re: clubtrinity
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE Club Trinity den 31/10 i göteborg på Chrome. Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! Festen verkar beroende av sponsorer... Så det kanske går åt hvete med Dj's...
Är det någon som vet något nytt om detta!???
Det låter coolt....Picotto vill man ju se....Mycket intressant mera info om detta tack....
Sep-28-2001 22:56
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Lange och Picotto är ju jävligt bra... hoppas de dyker upp, och att det bekräftas i god tid att de ska komma så att man själv kan dyka upp