 |
|
|
|
 |
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
|
|
|
Man får respektera att killen gör sin grej...så dåligt kan han inte vara eftersom han är känd över hela världen, eller? Det är ju rätt så cool om man tänker efter...
Jag diggar några beats från honom men sen får det va'...
|
|
Sep-20-2001 07:54
|
|
|
 |
 |
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
|
|
|
| quote: | Originally posted by Aendy
Tycker ni är lite anti-mainstream. Darude förtjänar all respekt. Om man bryter ner killens låtar och analyserar de är de grymt komplexa i all sin simplicitet. Finnen är en mycket begåvad musiker och ingen kan förneka att ha vet hur man gör musik i den här gengren. Feel the beat är nån av de läckraste låtarna jag vet i sin uppbyggnad till att nå klimax vid andra "slingan"... om ni vet vilket stycke jag menar. Sen att han är jäligt kommersiell är ju både bra och dåligt av varierande anledingar. Respekt till alla som kan göra musik. Och jag dansar med glädje till allt med sväng i, oavsett ursprung. |
Du är för skön!!!
|
|
Sep-21-2001 12:17
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:48.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|