|
| quote: | Originally posted by Phortastic
Zzzzzzzzzzzzzzz in elke Tiesto thread zie ik u dat zeggen...
Begint wa afgezaagd te worden to be honest makker. |
Ja sorry, ik zet een Tiesto-set op, gewoon om te horen wat de "nummer 1 DJ van de wereld" ervan bakt. En jah, als je dan 4 overgangen hoort waarvan er 2 hoorbaar offbeat zijn, dan ben ik - als purist en hype-hater - redelijk teleurgesteld, en dan uit ik dat ook in threads die er toevallig over gaan...
___________________
www.dj-vega.net
|