|
Re: Re: Beachbop 3, 29 augustus, Bloemendaal
| quote: | Originally posted by Gonzo
Tiesto jah? |
Nee, eerlijk gezegd zat ik daar niet aan te denken!
Ik hoop meer op een progressive-topper bij Woodstock, na Sander Kleinenberg en Danny Howells afgelopen edities...(Sasha, Deep Dish, Zabiela, Cattaneo ?!) Ook Bloomingdale zal met een grote naam moeten komen, zoals 2 jaar geleden met Oakenfold (Carl Cox, Paul van Dyk, etc.), en wellicht Markus Schulz nog eens in moeten laten vliegen!
|