|
Net beluisted, een beetje commentaar:
De kick is meteen heel lekker, en die tribal percussie klinkt wel vetjes! Die "bouncy" basslijn die erbij komt is verrassend, maar ze past wel goed bij het geheel. Die melodie die erdoor komt dan klinkt idd wel oldskool, maar zeker niet slecht! In tegendeel zelfs, in die eerste break klinkt het echt proper, zeker wanneer de strings erbij komen! Dan wordt het naar mijn smaak toch net ietsje te saai, een beetje variatie in de melodie zou geen kwaad kunnen. Die percussie die na 4.40 weer inkickt maakt het wel af, echt mooi! Bij de 2de break verwachtte ik eigenlijk nog een 2de aanvullende melodie, maar jammer genoeg kwam die er toch niet...
Dus om te concluderen: De sounds en afwerking zitten heel goed, en de melodie is wel lekker, maar schreeuwt gewoon om wat progressie volgens mij! De saaiheid slaat nu wat toe na een tijd, een beetje progressie of een extra complementaire melodie zou veel kunnen doen denk ik! Maar in ieder geval, I like it! 
___________________
www.dj-vega.net
|