heb je per ongeluk op new thread geklikt ipv post reply of moeten we hier serieus op ingaan?
Anyways ik ga wel naar een phat feest, vrijdag hq en zaterdag feest in de westergas, but who cares!!
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by HiGH_NrG Over 2 weken heb ik een hockeyfeest (Ook al zit ik nie op hockey,,,)
zijn zeker wel gezellige en zatte parties...
Haha die hockeymeisjes vind ik alleen geweldig
Ze zijn bekakt, dat betekent dat ze gemanierd zijn
Ze hebben GELD!
En zijn meestal nog super mooi ook
Sep-26-2001 15:21
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
zaterdag, hemkade 48, zaandam...hardstyle party daar, zal wel niet uitverkocht zijn, maar word vast wel vet!
line up:
norman bass
marc la cruz
dana
pavo
sunny D
alpha twins
chriz
dj luna
dj bmc
dj haze & abyss
pila
persoonlijk ken ik er 4, maar was al zo lang nergens heen geweest,dat het weer tijd werd!
grtz
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Sep-26-2001 20:57
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Eye-Riz Hey Theseus, bengel!!! JIJ ZOU NAAR UTRECHT KOMEN!!!! FOEI!!!! www.nexusparties.nl voor degenen die het nog niet weten!
Doh! IDD ja riz, maar ik ga dus naar de westergas want als ik naar utreg wilde dan moest ik in mn remy... Dan maar lekker met de rest mee!
Oja en Henk, de homepage van de westergasfabriek weet ik niet, en voor hq moet je maar ff op de site van de melkweg kijken. Niet te weinig vrouwen versieren dit weekend he
Originally posted by Blik Fatte Feesten, was gewoon een typfout, het moest gewoon Zatte feesten zijn........
dan is er maar één mogelijkheid:
hockeyfeesten!!!!!!!
LOLLLLLLLLLLL, daar ging ik vroeger ook altijd heen naar hockey-feesten. Zat er zelf niet op... maar op de middelbare school waarop ik zat, zaten er geloof ik 9 van de 10 op hockey. Iedereen altijd compleet dronken!