Panama Amsterdam
Sander Kleinerberg (5 hour set),
Station Warriors
Everbody Too cd release
Prijs 15,-
Ik ga hier denk wel heen, want ben nog nooit in panama geweest en sander die draait ofcourse
Aug-26-2004 16:52
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
YEAH BABY!
Ik vroeg me al af wanneer ze de volgende bekend zouden maken! Vet!
Alleen erg jammer dattie niet in Den Haag is. Stanton Warriors vond ik op Isle of MTV erg erg vet, dus dat is helemaal top! Damn, heb hier nu al dik zin in !
Ben er ZEKER bij!
Aug-26-2004 16:55
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Hoor alleen maar goede berichten voor de maand september! Na Holden en Fake in de Mazzo nu ook nog Sander Kleinenberg en Stanton Warriors in Panama Ik ben groot voorstander van de vrijdagavondfeestjes !!! Zeker als het ook nog mee zit dat ik op die avonden gewoon thuis mijn wedstrijdjes moet zaalvoetballen
I'll be there
Aug-26-2004 17:05
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Tim81
Hoor alleen maar goede berichten voor de maand september! Na Holden en Fake in de Mazzo nu ook nog Sander Kleinenberg en Stanton Warriors in Panama Ik ben groot voorstander van de vrijdagavondfeestjes !!! Zeker als het ook nog mee zit dat ik op die avonden gewoon thuis mijn wedstrijdjes moet zaalvoetballen
I'll be there
Ben ook groot voorstander van vrijdagavond feestjes (heb je nog wat aan je weekend) alleen niet aan vrijdagavondfeestjes die niet in Den haag zijn
Waarom is deze niet in Den Haag?
Aug-26-2004 17:37
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Leuke club dat Panama
Aug-26-2004 17:47
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom is deze niet in Den Haag?
Niet zo zeuren, je moet eens in Panama geweest zijn, toffe toko, alleen erg tropisch daar binnen
Aug-26-2004 17:56
magrec
Kleinenberg addict
Yes yes yes yoo eindelijk lange set van sander
Uiteraard is me present
Aug-26-2004 18:46
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Eindelijk bij mij in de buurt, moet alleen werken de volgende dag maar probeer zeker wat te regelen. Panama ruled best wel. En Sander kan ik ook zeker waarderen!