|
אני זוכר מאוד אהבתי את המקורי של אנטוניו...
בכללי הקטע נחמד מאוד,
אבל הבעיה העיקרית שהסאונד שלו די חובבני
בעיקר הפריעו לי הטופים...
ה clap/snare
שכל הזמן רץ ביחד עם הקיק...,
לא נשמע טוב,
בנוסף, מה שרומן אמר, לדעתי תוסיף עוד שכבות של טופים
למשל עוד שכבה של סנארים יותר עמוקים כאלה שגם ייתנו את הקצב ולא רק יילוו את הקיק...
הסינט הראשי ובכלל כל הסינטים של המלודיות נשמעים באמת טוב לדעתי!
(סתם ניחוש פרוע הסינט הראשי זה ב
fm7?)
אההה ומשהו חשוב.... חסר באס בהרבה קטעים (אני מתכון לאיזה
layer
של סינט\סמפל של באס ..., לא שחסר לך שכבות נמוכות בטראק, כי אני ממש לא מבין בזה )
בסה"כ הקטע בנוי טוב, ובמיוחד אהבתי את המלודיות והסינטים הקלילים האלה לא יודע איך להגדיר אותם אחלה בחלה
בהצלחהה 
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Last edited by Flotser on Nov-26-2004 at 20:00
|