Dat van Basten Dennis Bergkamp zover krijgt om terug tekeren in Oranje. En dat hij dan meedoet aan het WK. Wat zou jij willen....????
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
dat we sowieso het WK halen en dat ik jou weer eens weet te ontlopen op innercity
hahaha je kan niet wachten tot je op IC samen met me een biertje drinkt. Dit is dat bekende grootspraak.
dat Duitsland het WK niet haalt... ownee: die organiseren het
Ik zou wel eens minder van deze zinloze threads willen... Hoewel dat waarschijnlijk te hoog gegrepen is...
deze is echt wel heel slecht! Weet je wat ik zou wel zou willen... vrede op aarde! :P
Ik wil zin!
___________________ I'll break you, when you fall away I'll kill you!!
bolletje en een slotje
___________________ We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Ik zou willen dat Snuggle naar Innercity gaat en achteraf zou toegeven dat ie het prachtig vond
quote:Originally posted by Esrem Ik wil zin! Zin moet je maken!
Ik wil weer dat het zomer is Owja en dat Paultje weer net als vroegah gaat draaien
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
welke paul?
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA