Hij staat al een tijdje op de TA producers forum, maar ik dacht hem hier ook nog maar eens te zetten. Kben nog een hoger kwaliteit sampletje aan't maken, dus sorry voor de lofi voor de moment
Het deed me wat denken aan de "nieuwe" Fire & Ice stijl eigenlijk.
Niet echt mijn stijl natuurlijk, maar het klonk zeker niet slecht, heek proper geproducet in ieder geval. Het had wel nog geen "wauw"-gevoel vond ik, maar dat ligt misschien wel aan de lage kwaliteit....
Misschien geen "wauw" gevoel, maar verdomme best lekker in elkaar gestoken, echt een proper werkje (zijn we ondertussen wel al gewend, denk'k he ), héérlijk om eens voluit te gaan in de Asta of the Kingdom wil deze nog wel is opnieuw horen in een niet zo doeffe versie... Zoals Fred al zei, veel beter dan sommige produkties die uitkomen tegenwoordig It's a buy for me
Dec-26-2004 20:49
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
Hey bedankt!
Kben zelf wel vrij tevreden met het resultaat. Ik geef toe dat het ni echt een van m'n sterkste melodiën is ofzo, dat wel, maar van de productie-kant gezien toch wel een van m'n geslaagdste.
Ligt misschien wel aan de tijd van't jaar... Ik vind ook ni zoveel inspiratie bij de dingen die uitkomen eigenlijk Ben ook redelijk teleurgesteld in sommige producers, waarvan ik wel wat van verwacht had (zoals GTR) - best frustrerend om te zien dat elke slechte plaat die maakt, wel uitkomt.
Ik zorg nog wel voor een hifi previewke!
Boys, you heard what he said!
wij krijgen hier ongevraagd een manager toebedeeld...
maar goed, zal es kijken voor een remix pack
on topic: zoals ik zei in het producer forum, heerlijk nummertje. deze keer meer focus op de atmosfeer, en die is goed tot zijn recht gekomen door die dromerige pads. ik vind de melodie (en de synth ervoor) zeer goed ook.