Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ministry Of Sound Sthlm
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Ministry Of Sound Sthlm

MINISTRY OF SOUND
Münchenbryggeriet
Onsdagan den 12 december
22-05
20 år

DJs:
Dave Seaman
Smokin Jo
Marc Hughes
Gareth Cooke
StoneBridge

Biljetterna kostar 250kr i förköp och 300 kr i dörren. Vi
släpper exakt 1000 stycken och resten i dörren under kvällen.

Förköpsställen:
Monday Bar @ Daily News
Kungsträdgården (måndagar 22-03)

Illegal Record Store
Bondegatan 48
StockholmTel: 08-644 60 90

Pitch Record Store
Gamla Brogatan 27
Stockholm
Tel: 08-22 56 40

Old Post Nov-09-2001 09:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Köp biljett redan nu!!! Förra året så var det omöjligt att få tag på biljetter i sista stunden...

Låt ingen kompis göra det åt er utan köp det själva

Old Post Nov-09-2001 09:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Ja har en känsla av att de kommer bli mycket house och progressive...

Eller???

Old Post Nov-09-2001 10:23  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001
Unhappy

grrr...hade kännts bättre om man precis fyllt 18, men när man snart fyller 20 och missar Ministry of Sound känns det ganska så ruttet,

Nu vill jag ha lite medömkan,

Old Post Nov-09-2001 11:45  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Kommer du dit tidigt så skiter dom i att du inte är 20 så länge du är 18!!! Men då måste du komma dit innan 12!

Jag ska försöka fixa in min lillebror som fyller 18 den 1:a December.

Old Post Nov-09-2001 11:50  Sweden
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Ja den här gången ska jag köpa biljetter till mig o min andra kompis .. e så himla glad för jag vet jag kommer gå o det kommer bli så himla kul

vilka fler ska gå?

Old Post Nov-09-2001 15:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Jag tänker lätt gå!

Dave Seaman o Smokin Jo, det är nice, men jag hade nästan trott att det skulle vara några ännu schystare dj´s.. ..men, men, man ska inte klaga.. ..då är man dum!

Old Post Nov-09-2001 16:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Ni som är under 20 MÅSTE dit tidigt... sen är det kört om ni dyker upp senare än 11:30...eller klä är riktigt coolt för sånt går alltid hem

Old Post Nov-11-2001 15:40  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Har ALLA köpt biljett? Dom går åt så skynda er till Pitch !!!

Old Post Nov-15-2001 09:07  Sweden
WhiteRussian
Hooked on smack

Unhappy

Tyvärr får jag nog hoppa den här gången...

"Alla andra" jobbar eller går i skolan tidigt på torsdagen, så de verkar inte så pigga på att dra ut....fegisar.

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Nov-15-2001 10:19  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Vitryss
Tyvärr får jag nog hoppa den här gången...

"Alla andra" jobbar eller går i skolan tidigt på torsdagen, så de verkar inte så pigga på att dra ut....fegisar.

nu är det du som e feg...skit i dom... Ministry missar man helt enlkelt inte

Old Post Nov-15-2001 12:12  Sweden
WhiteRussian
Hooked on smack

quote:
Originally posted by Gaby

nu är det du som e feg...skit i dom... Ministry missar man helt enlkelt inte

Jo, det är väl möjligt, men då får jag nog stå vi dörren och pröjsa 300 pix, pallar inte att betala 250 och sedan få nobben för att man inte är 20..

Får se hur det blir...

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Nov-15-2001 12:39  Europe

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ministry Of Sound Sthlm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlayed by chris lake on july 2006 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGroove Armada - Lovebox (Kasey Taylor's Edit) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:35.

Forum Rules: