Dj's wanted!!!
Ergens in september of oktober organiseren wij een fuif in hartje aalst. Als gastdj komt normaal gesproken Q-ic. Ikzelf zou normaal de rest van de nacht draaien, maar aangezien ik de affiche dan wat leeg vind, vroeg ik me af of er niet enkele beta's geïnteresseerd zijn om ook een setje komen te draaien...
Liefst natuurlijk dj's die een beetje in de stijl van Q-ic draaien (voor de mensen die zijn stijl niet kennen: hardtrance en techno).trance alla marco V; tiësto; ferry; ydr enzo mag ook altijd. Wij zorgen (hopelijk) voor het volk en jullie mogen zich wat amuseren
Mensen die tijd/zin hebben? Helaas kunnen jullie geen vergoeding krijgen aangezien ons startbudget 0€ is en Q-ic al genoeg kost, maar ik wil wel ietsproberen te regelen voor vervoerskosten ofzo als jullie dat willen
___________________
|