SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
Re: [11-03-05] Earth met lee burridge, vortex en benoît, melkweg amsterdam
| quote: | Originally posted by magrec
Jaja weer een earth feestje in de melkweg.
Met toch wel een aardige line up voor 15 euro.
Lee Burridge
Vortex
Benoît
Lekker rauw, diep, minimaal raggen op zun progressive
Ik ben er zeker bij eindelijk lee burridge zien/horen.
Misschien dat ik nog wat andere ta's zie??? |
Ja en?????

|
|