bad news for ASOT fans unless you're a pay subscriber to DI. I was informed today that until further notice, ETN is no longer allowed to carry the 'A State of Trance' show. It's a pretty simple situation, I'll sum it up for you.
-ASOT is now under control of The Radio Department
-DI.FM has recently signed an exclusive contract with The Radio Department for ASOT
-You can listen to ASOT on DI's free 96k stream or pay for a subscription to get up to 160k
That's pretty much the situation as I became aware of it today. I'm trying to contact The Radio Department of course to find out if there's any way ETN can still be onvolved but it dosen't look hopeful. Obviously since I don't feel like dealing with any lawsuits I will not be relaying the show in any way, nor will I be posting downloads. You're on your own getting ahold of copies of the show. Good luck!
Of course there's always a small glimmer of hope, if the situation ever changes and we're able to carry the show again you can bet you'll be the first to know
cheers
Will
Mar-09-2005 08:51
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......
OMG teh drama!
___________________
Mar-09-2005 09:21
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Sjezus, hij gaat ECHT iedere dag aan de gang. Maak toch gewoon een TRANCEtopic, zodat niet de hele shizzle volstaat. Maar oke, zal wel weer de enige zijn die me hierom druk maakt denk ik
Mar-09-2005 10:28
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjezus, hij gaat ECHT iedere dag aan de gang. Maak toch gewoon een TRANCEtopic, zodat niet de hele shizzle volstaat. Maar oke, zal wel weer de enige zijn die me hierom druk maakt denk ik
he neem een koekje ofzo, en een bakkie koffie erbij, straks begin je echt te flippen
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-09-2005 10:45
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
he neem een koekje ofzo, en een bakkie koffie erbij, straks begin je echt te flippen
Tsja sorry, ben een beetje stressed-out, morgen moet het gaan gebeuren, na fucking 1,5 jaar afstuderen: dan wordt ik EINDELIJK drs.
Ik kan hier altijd zo lekker mijn stress kwijtraken door een beetje te schelden
Mar-09-2005 12:12
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja sorry, ben een beetje stressed-out, morgen moet het gaan gebeuren, na fucking 1,5 jaar afstuderen: dan wordt ik EINDELIJK drs.
Ik kan hier altijd zo lekker mijn stress kwijtraken door een beetje te schelden
haha! nou succes dan maar he!
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-09-2005 14:14
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja sorry, ben een beetje stressed-out, morgen moet het gaan gebeuren, na fucking 1,5 jaar afstuderen: dan wordt ik EINDELIJK drs.
Ik kan hier altijd zo lekker mijn stress kwijtraken door een beetje te schelden
Succes jongen Ik ben nu bezig de puntjes op de i aan het zetten van m'n scriptie, daar word ik al gek van Half april mag ik me dan Master noemen (of the Universe natuurlijk )
___________________
Mar-09-2005 15:59
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Succes jongen Ik ben nu bezig de puntjes op de i aan het zetten van m'n scriptie, daar word ik al gek van Half april mag ik me dan Master noemen (of the Universe natuurlijk )
Dank je (en Siesta ook) Ik wordt nog 'Docterandus', oftewel oldschool baby Maar oke, het is ook meteen een Master inderdaad
Scripties zuigen.... maar gelukkig is het morgen echt helemaal afgelopen. Wordt gezellig en druk, komen iets van 55 man Kost wat maar dan heb je ook wat. Ik ga letterlijk en figuurlijk daarna mijn studententijd uitkotsen denk ik
Mar-09-2005 18:06
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik wordt nog 'Docterandus'
hmmmm..... ik wordt...
:P Succes pik
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Mar-09-2005 18:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by TranceZoner
hmmmm..... ik wordt...
:P Succes pik
Whahahahaha, tsja, heb je wel eens
Mar-09-2005 18:19
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
Erg jammer dit. ETN staat bij mij nogal wat hoger aangeschreven dan DI. Hopelijk staan de torrents ook nog ergens anders dan op ETS, zo ja meldt dat even
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Mar-10-2005 11:18
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by @win
Erg jammer dit. ETN staat bij mij nogal wat hoger aangeschreven dan DI. Hopelijk staan de torrents ook nog ergens anders dan op ETS, zo ja meldt dat even
Ja DI FM vind ik ook niks... Zodra je trance channel aanklikt, komt me daar toch een stuk oud belegen kaas door de speakers heen zeg...
Anyway, je zou Torrent Spy eens kunnen proberen....
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.