|
Trance Appreciation Thread
eigenlijk bestond zulke thread nog niet hé. (buiten 'right now' & 'reviews')
waar zit hier de good old TRANCEaddicts?! gewoon even kort posten waar ge deze dagen zoal nog kunt van genieten qua trance, oud of nieuw, maakt niet uit. lijsten, argumenten, punten, ge doet maar! maar laat die progheads even zien wat uplifting trance nog waard is!! 
kzal dan maar van wal steken:
Envio - Sunlight Theory
zalige plaat! als de melodie begint op 6:26! pfoeh, zoiets op een evenement horen is zot worden denk ik. Beste van envio na 'touched by the sun' imo.
Lustral - Solace
ahhh, lustral, altijd zalige vocals, en dit is geen uitzondering. Als dit cheese is smeer ik morgen met plezier m'n bokes met kaas nondedju!
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
|