Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by sipowitz
Men åsikterna hos de personerna består nog ändå och då bör de hålla sig därifrån ändå tycker jag
helt rätt...faktum e att droger ÄR inte lagligt, och att ogilla polisen för de försöker få bort dessa är uppåt väggarna...felet ligger hos de som fortf tror edm scenen är nån slags frizon där du kan pimpla discopuckar i mängder helt fritt utan att polisen borde lägga sig i...samt att få polisen och samhället att inse att scenen är inte sådan utan det är en "gammal myt" som alltid funnits, och det är bara så oerhört idiotiskt att då ge dessa mer "kött på benen" genom att anv droger på dessa fester och hjälpa till så polisen kan göra framgångsrika tillslag var eviga gång...=) även fast de va väldigt lite de hitta på förra kryssen och droger förekommer på varenda krog så e de oss de övervakar mest och därför borde alla ha förstånd nog att inte ta med sånt skit på fester som kan ödelägga allt av de lilla vi har här=) that it!!!!!!!!
bra idé btw...får se om man kan ta sig till sthlm under detta
Apr-15-2005 13:47
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by sipowitz
Men åsikterna hos de personerna består nog ändå och då bör de hålla sig därifrån ändå tycker jag
Dagens sanning!
Apr-15-2005 15:37
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
öh vet flertalet människor som är hyfsat drogliberala och aldrig skulle använda nån illegal drog för det.
det handlar om att inte fördöma användande i första hand, inte om ifall man använder själv eller inte.
därför tycker jag hela uttalandet är maxat löjligt.
att jag har ganska drogliberala åsikter betyder inte att jag kutar runt med 5 jointar i munnen och kastar ut piller på gatan.
demokrati, hallå
Apr-16-2005 00:52
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Får ställa mig bakom Staz på denna. Tycker det är i det närmaste lite smålöjligt att förtrycka personers åsikter ovadsett de är så länge de inte är kränkande. I snudd på egoistiskt tom.
Apr-16-2005 03:33
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA